تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803498617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه برای کمک به دولت تدبیر و امید ، تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون نهاد ریاست جمهوری : همه برای کمک به دولت تدبیر و امید ، تلاش کنند ایرنا - یزد - معاون نهاد ریاست جمهوری گفت :همه آحاد جامعه باید دست به دست یکدیگر داده و برای حل معضلات جامعه و کمک به دولت تدبیر و امید تلاش کنند .


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، مرتضی بانک در همایش حزب اعتدال و توسعه استان یزد، افزود: برای رفع مشکلات جامعه باید همه تلاش کنند و از تمام سلیقه ها و گرایش های سیاسی استفاده شود .
وی ادامه داد: تک تک افراد جامعه از بخش ، شهرستان، استان و بالاخره در سطح کلان باید مشکلات مطرح شده را پیگیری نموده و برای آن راه حل بیاندیشند .
معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: با همه هجمه های خارجی و داخلی که برای جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و دارد ، هنوز این انقلاب پابرجاست چون همه با هم بودیم و هستیم .
بانک افزود: فقط نباید گله و شکایت در این جلسات مطرح شود بلکه همکاری و همفکری هم باید باشد و مسئولان دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را بکار گرفته و با صبر و حوصله و دادن زمان، برنامه ها را اجرا کرد .
وی ادامه داد: هیچ کس برای پست و مقام نیامده و فقط هدف خدمت در سنگری دیگر است اما قطعا تفکری که برنده شده و افرادی را می خواهد که به آن تفکر معتقد باشند .
معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: ما به نسل جوان و دانشجوی جامعه افتخار می کنیم و نباید فکر کنیم
که همه مشکلات را باید مسئولان حل کنند بلکه باید با پیگیری و پافشاری و انتقال مشکلات برای رفع آنها تلاش کنیم چرا که دولت نیز از خود مردم است .
این مقام مسئول تأکید کرد : اگر عده ای فکر می کنند با ایجاد اختلاف و دامن زدن به اختلافات می توانند بخشی از فعالیت ها را دچار مشکل کرده و به هدف خود برسند ،اشتباه کرده اند .
بانک افزود: دولت تدبیر و امید تمام سعی خود را دارد که به قول و قرارهای خود با مردم پایبند باشد و البته با توجه به مشکلات و میراثی که از دولت گذشته برای این دولت مانده رسیدن به این قول ها با تاخیرهایی همراه خواهد بود اما با قدرت و پرتلاش در خدمت گذاری به مردم فعالیت خواهیم داشت.
معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: باید از همه اقشار بویژه جوانان در مدیریت کشور استفاده شود و تا کی باید بگوییم تجربه ندارند بلکه باید از توان این جوانان استفاده کرد تا صاحب تجربه شوند .
وی با تأکید بر اینکه مدیریت کشور نیازمند تدبیر و حرکت همه مجموعه ها در کنار هم است ، اظهار داشت : کار سیاسی تعطیل بردار نیست و نباید خسته شد و اگر کسی در فعالیت حزبی وارد شد نمی تواند آن را رها کند و باید از طریق راه خودش برای رفع مشکلات تا حصول نتیجه تلاش نمود .
معاون سیاسی - امنیتی استاندار یزد نیز در این همایش گفت: مشارکت مردم در زمینه های اقتصادی و فرهنگی نیاز امروز دولت است که با چالش های داخلی و خارجی نیز روبروست و حضور مستمر مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی کمک بسیار شایانی به دولت دکتر روحانی است.
محمد علی طالبی با اشاره به اینکه احزاب و تشکل ها نماد اصلی و عرصه مهم حضور جامعه مدنی در کشور بوده و حلقه واسط بین مردم و دولت است ، اظهار داشت: برای مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف و حمایت از احزاب و گروهها آمادگی داریم و کمال همکاری را خواهیم داشت.
در ادامه این همایش رئیس حزب اعتدال و توسعه استان یزد گفت: این حزب با همبستگی تمام گروههای اصلاح طلب در حمایت از دکتر روحانی فعالیت کرد و اکنون نیز در این نشست از تمامی گرایش های اصلاح طلب و سیاسی دعوت شده که اکثریت نیز حضور دارند .
محمد دهستانی افزود: این انقلاب ، ثمره خون هزاران شهید است و باید با اتحاد در راه تعالی میهن عزیز ایران تلاش کنیم و نگذاریم دشمنان به هدف خود که ضربه زدن به این نظام و انقلاب است برسند .
قائم مقام حزب اعتدال و توسعه استان یزد نیز در این همایش گفت: حزب اعتدال و توسعه استان یزد زمانی که هیچ کس امیدی به آینده نداشت و در نگاه اول کار غیرممکنی بود ،فعالیت خود را آغاز کرد و چون اعتبار مادی نداشتیم با دست خالی و قلب نگران به فعالیت پرداختیم .
محمدرضا علمدار یزدی افزود: این مجموعه با اتکا به خداوند متعال در حالی که دوستان زیادی می توانستند ما را یاری کنند و همراهی نکردند ،اما با تکیه بر نیروی انسانی بویژه جوانان روی پای خود ایستاد و عاشقانه فعالیت کرد .
وی اظهار داشت: اکنون نیز تمام سعی و تلاش خود را برای کمک به دولت تدبیر و امید بکار گرفته و در این راه ازهیچ کوششی مضایقه نخواهیم داشت .
در بخش دیگری از این همایش نماینده دانشجویان گفت: دانشجویان موظف به تذکر هستند چون در خارج از قدرت هستند و می توانند مشکلات را به مسئولان منتقل کنند .
پیام طهمورث پور افزود: مدیران از دل دانشگاه بیرون خواهند آمد لذا باید بیشتر به جوانان و بویژه دانشجویان اهمیت داده شود و با توجه به اینکه بیش از 15 هزار دانشجوی دانشگاه یزد فقط در دانشگاه دولتی مشغول به تحصیل هستند باید برای این پتانسیل عظیم برنامه ریزی شده و به این دانشجویان امید تزریق شود.
در این همایش که در سالن شهدای هلال احمر یزد برگزار شد اجرای سرود وطنم توسط گروه سرود ناشنوایان ، اجرای سرود توسط امیرخانی خواننده پاپ یزدی نیز از دیگر برنامه های مراسم بود. ک/3
7537/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن