تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819211973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح 80 درصدي معابر بزرگراهي ورودي غربي پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۸ب.ظ)
شهردار منطقه 9 خبر داد: اصلاح 80 درصدي معابر بزرگراهي ورودي غربي پايتخت شهردار منطقه ي 9 تهران گفت: در طول سال جاري، 80 درصد عمليات ترميم و بهسازي معابر بزرگراهي سطح محدوده با اختصاص بيش از 13 هزار تن آسفالت به اتمام رسيده و همچنان اين روند ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيدعليرضا حسيني با بيان مطلب فوق گفت: از سال گذشته، بهسازي شبکه بزرگراهي اين بخش از پايتخت در قالب عمليات تراش و روکش، لکه گيري و درزگيري در دستور کار اين شهرداري بوده که به تدريج و بر اساس زمان بندي منظمي اجرايي شده و هم اکنون به مرز 80 درصدي رسيده است.
وي با اشاره به اختصاص بيش از 13 هزار تن آسفالت در سطح بزرگراهي و معابر شرياني محدوده تصريح کرد: از اين ميزان حدود 80 درصد به صورت تراش و روکش و بقيه در قالب لکه گيري معابر انجام شده است.
مهندس حسيني تصريح کرد: در راستاي نگهداشت مناسب مبادي ورودي و خروجي سطح محدوده، پروژه هاي مستمر اين شهرداري در قالب فعاليت هاي عمراني نظير روکش اساس، لکه گيري و مرمت نوار حفاري، پياده روسازي، جدول بندي و نهرسازي و دريچه با جديت پيگيري مي شود.
وي با تاکيد بر حفظ و نگهداشت مناسب و بهبود وضعيت موجود بزرگراه هاي پايتخت خاطرنشان کرد: همواره با اجراي طرحهاي مختلف و با رويکرد کاهش هزينه در راستاي افزايش کيفيت معابر شهري سطح محدوده و تسريع در عبور و مرور گام هاي مناسبي را بر مي داريم.
شهردار منطقه 9 با اشاره به اهم فعاليت هاي اجرايي در سال جاري، اولويت اصلاح معابر را در سطح بزرگراهي دانست و ادامه داد: بخشي از محدوده ميدان آزادي تا ميدان فتح در بزرگراه سعيدي، لاين شرق به غرب بزرگراه فتح، 45 متري زرند، مسير رفت از پل ساوه تا پل شيرپاستوريزه، حدفاصل خيابان عبدالهي تا صفري در بزرگراه فتح و اطراف ميدان فتح اجرايي شده است.
وي تاکيد کرد: فاز نخست اين عمليات به معابر بزرگراهي اختصاص يافت و در فازهاي بعدي معابر شرياني و خيابان هاي سطح محدوده در قالب اين عمليات قرار مي گيرند و تا اوايل سال آينده نيز 20 درصد باقي مانده در سطح بزرگراهي نيز تکميل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن