تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آراستگي نماي شهري و ساماندهي تابلوها در معابر اصلي و فرعي منطقه 15


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۲۰ق.ظ)
دکتر انجمني اعلام کرد: آراستگي نماي شهري و ساماندهي تابلوها در معابر اصلي و فرعي منطقه 15 دکتر انجمني شهردار منطقه 15 از ساماندهي تابلوها و آراستگي نماي شهري در معابر اصلي و فرعي منطقه همزمان با اجراي طرح استقبال از نوروز و همچنين طرح انضباط اجتماعي و امنيت محله خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر انجمني با بيان مطلب فوق گفت: اين اقدام با هدف آرام سازي، آراستگي، پيرايش نما و فضاي شهري و جلوگيري از ناهنجاري ها و اغتشاش بصري در بدنه شهري در 10 محور اصلي و 20 محور فرعي منطقه با انجام عملياتي نظير حذف زوائد نماها و ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي صنوف، سايبان ها، شستشو و رنگ آميزي کرکره هاي اصناف براساس الگوي مناسب از نظر ابعاد، اندازه، فرم و جانمايي در تمام شريان ها و معابر اصلي منطقه اجرا مي شود.
وي در ادامه يادآور شد: طرح ياد شده با مشارکت شوراي طرح انضباط اجتماعي و امنيت محلي منطقه، شوراياران و اصناف منطقه در معابر تعيين شده و در بزرگراه امام رضا (ع) به عنوان تنها محور شرياني ورودي و خروجي جنوب شرق تهران به صورت ويژه اجرا مي شود.
دکتر انجمني خاطر نشان کرد: در اين طرح هر يک از صاحبان واحدهاي صنفي مي توانند پس از حذف تابلوهاي بدمنظر، نسبت به اخذ مجوز و نصب تابلو شناسايي مطابق با استانداردهاي سازمان زيباسازي از نظر ابعاد، رنگ، محتواي تبليغات روي تابلوها اقدام نمايند.
شهردار منطقه 15 در ادامه يادآور شد: يکي از دلايل نازيبايي و بدمنظر بودن ديواره شهري در کلان شهر تهران وجود تابلوها، سايبان هاي فرسوده و مندرس و نصب المان هاي زائد از سوي اصناف مي باشد که هر يک با شکل و اندازه ي دلخواه و به صورت غيراستاندارد و بدون هماهنگي و هارموني با ديگر تابلوها نصب شده که علاوه بر ايجاد فضايي نازيبا در چهره شهر، ناهنجاري و اغتشاش بصري را ايجاد نموده است.
وي در پايان تاکيد نمود: همزمان با اجراي طرح ياد شده در بزرگراه امام رضا (ع)، حدفاصل ميدان بسيج تا سه راه سيمان در هر دو لاين شمالي و جنوبي محور در قالب شناسايي، تصوير برداري پانوراما و آماربرداري از 560 پلاک صنفي و ابلاغ فرمت مشارکت و همکاري صاحبان صنوف با منطقه در تحقق اين مهم، در هر ناحيه نيز يک خيابان اصلي و دو خيابان فرعي را به عنوان محور نمونه انتخاب شده که ساماندهي تابلوها، المان هاي زائد، کرکره و بدنه فضاي شهري در آن اجرا مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن