تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801200370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبرئه فوتبالیست لبنانی متهم به شرکت در حملات تروریستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تبرئه فوتبالیست لبنانی متهم به شرکت در حملات تروریستی اصفهان-ایرنا -پایگاه اطلاع رسانی استاد دوحه نوشت: «زهیر ماهر » بازیکن تیم فوتبال راسینگ لبنان که از چهارشنبه گذشته توسط نیروهای امنیتی لبنان به اتهام شرکت در حملات تروریستی بازداشت شده بود، تبرئه و آزاد شد.


به گزارش ایرنا، استاد دوحه روز شنبه نوشت: این بازیکن لبنانی که به اتهام شرکت در حملات تروریستی در نزدیکی سفارت ایران در بیروت، توسط نیروهای امنیتی لبنان دستگیر شده بود، روز گذشته آزاد شد.
« سبیل مراد » قاضی نظامی لبنان در گفت و گو با شبکه الجدید اعلام کرد: همکاری این بازیکن لبنانی در حملات تروریسی ثابت نشد.
وی تاکید کرد:ماهر از هر گونه اتهام درخصوص ارتباط با حملات تروریستی، سازمان های مسلح و حزب سیاسی تبرئه شد.
این قاضی نظامی لبنان تاکید کرد:ماهر ارتباط همکاری با هرگونه حزب یا سازمان سیاسی را رد کرد و اظهار کرد که من تنها ورزشکار هستم و به صورت عادی زندگی می کنم.
پیش از این اخباری مبنی بر رابطه این فوتبالیست لبنانی با « سراج الدین زریقات » سخنگوی گردان عبدالله عزام از گروه های تروریستی که انفجارات منطقه ضاحیه درجنوب بیروت را انجام داده بود، منتشر شد.
نیروهای امنیتی لبنان روز چهارشنبه این بازیکن را در تمرینات تیمش در ورزشگاه شهرداری برج حمود دستگیر کرد.
7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن