تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818863327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت اقدامات رفاهي پرسنل در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان مورد تاکيد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۵۰ق.ظ)
شهردار منطقه 16 در همايش فصلي مديران : تقويت اقدامات رفاهي پرسنل در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان مورد تاکيد است همايش فصلي مديران با حضور مهندس سيد محسن اسدي شهردار منطقه ،مهندس محمد عزيزي قائم مقام شهردار،مهندس غلامرضا فضائلي مدير حوزه دفتر شهردار،سيد محمد رضا عاشق معاون برنامه ريزي و توسعه شهري،مهندس خدام معاون مالي و اداري ، شهرداران نواحي ششگانه و پرسنل نواحي در سالن آمفي تاتر منطقه 16 برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيد محسن اسدي شهردار منطقه ضمن تشکر از زحمات کليه پرسنل نواحي که با ايثار، تلاش، کوشش و فرهنگ جهادي خود باعث رشد و شکوفايي اين منطقه شدند؛ گفت: در جهت ارائه بهترين خدمات و ايجاد فضاي مناسب شهري همت، دقت، سرعت و همراهي و همدلي کليه پرسنل عامل مهمي به شمار مي آيد.
شهردار منطقه 16 تامين رفاه پرسنل را يکي از اهداف مديريت شهرداري عنوان کرد و گفت: در اين راستا تعاوني هاي مسکن منطقه 16 بيش از پيش تقويت خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 16، وي با اشاره به اهميت امنيت شغلي و رفاهي پرسنل داشتن تخصص و مهارت را در انجام امور محوله و وظايف تعيين شده را مورد توجه قرار داد وخاطر نشان کرد: تعهد ، تعلق خاطر داشتن به وظيفه محوله و تقويت هماهنگي و همراهي واحد هاي درون سازماني مي تواند تاثير مهمي در امنيت شغلي و ارتقاء سطح رفاهي پرسنل به همراه داشته باشد.
گفتني است در اين نشست صميمي پرسنل نواحي هر يک به موضوعاتي اشاره کردند که با همفکري و تبادل نظرمهندس سيد محسن اسدي شهردار، مهندس عزيزي قائم مقام شهردار، عاشق معاونت توسعه و برنامه ريزي شهري، خدام معاونت مالي و اداري و موسويان مشاور شهردار در امور بانوان همراه و مورد بررسي قرار گرفت.
در پايان اين برنامه که 2 ساعت به طول انجاميد مهندس سيد محسن اسدي شهردار منطقه 16 با اهداي لوح تقدير و هدايايي از پرسنل نمونه زيباسازي و محيط زيست شهري شاغل در نواحي ششگانه تقدير بعمل آورد.







»
تصاویر مرتبط




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن