تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803348352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیست اسکی همدان مستعد برگزاری مسابقات بین المللی/ تاریک دره میزبان رقابت های اسکی روی چمن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گزارش مهر/
پیست اسکی همدان مستعد برگزاری مسابقات بین المللی/ تاریک دره میزبان رقابت های اسکی روی چمن
همدان – خبرگزاری مهر: همدان با توجه به کوهستانی بودن و بهره مندی از آب و هوای خوب، پیست بین المللی اسکی تاریک دره را در خود جای داده که به گفته مسئولان این پیست اسکی به دلیل داشتن برند جهانی در راستای برگزاری و میزبانی مسابقات مشکلی ندارد.



به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات اسکی قهرمانی کشور در بخش آقایان و در دو رده جوانان یک و دو به میزبانی همدان به مدت دو روز از روز پنج شنبه تا عصر جمعه در پیست اسکی همدان با حضور 9 استان انجام شد. در همین راستا رئیس هیئت اسکی استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات اسکی آلپاین در دو رده سنی جوانان یک و دو طی دو روز در همدان برگزار شد که در مجموع 9 استان در این مسابقات شرکت کردند. کاظم عرب با بیان اینکه از هر استان سه ورزشکار در جوانان یک و سه ورزشکار در جوانان دو حضور داشتند، افزود: در این مسابقات تیم ها از استان های اصفهان، فارس، البرز، تهران، کهکیلویه و بویراحمد، اردبیل، کردستان، خراسان رضوی و همدان شرکت کرده بودند که در روزهای پنج شنبه و جمعه به رقابت با یکدیگر پرداختند. وی بیان داشت: در روز پنج شنبه مسابقات در رشته آلپاین مارپیچ بزرگ و در روز جمعه نیز که دربرگیرنده مراسم اختتامیه است رقابتها در مارپیچ کوچک برگزار شد. همدان در مردادماه میزبان مسابقات بین المللی اسکی روی چمن است عرب اضافه کرد: همدان امسال در فصل اسکی میزبان مسابقات چهارجانبه بود و در مرداد ماه نیز میزبان مسابقات بین المللی اسکی روی چمن است. رئیس هیئت اسکی استان همدان با اشاره به اینکه آینده روشنی در ورزش اسکی استان همدان داریم، عنوان داشت: با توجه به پتانسیل و فضای اسکی همدان و برنامه ریزی هایی که در این راستا داشتیم همدان گام های موفقی در اسکی برداشته است.

وی در ادامه گفت: یکی از برنامه های هیئت اسکی همدان آموزش رایگان علاقمندان تا سن 15 سال در بین دانش آموزان است و از دیگر برنامه ها 80 درصد تخفیف برای ادرات دولتی، ارگان ها و دانشگاه ها است تا جوانان همدانی به ورزش اسکی جذب شوند. کمیته استعدادیابی همدان 70 نفر را استعدادیابی کرده است عرب ابراز داشت: کمیته های استعدادیابی هیئت اسکی همدان حدود 70 نفر را استعدادیابی کرده است که این افراد در تیم همدان هستند و بعد از برگزاری این مسابقات در کمپ پیست شمشک برای تمرین حضور پیدا می کنند. رئیس هیئت اسکی استان همدان با بیان اینکه پیست اسکی همدان برای میزبانی و برگزاری مسابقات مشکلی ندارد، اذعان داشت: هیئت اسکی همدان در این راستا مشکلی ندارد و وضعیت برف باید صفر و نزدیک به صفر باشد اما امروز دما مثبت پنج است که اگر سردی هوا مانند یک ماه قبل باشد می توانیم میزبانی مسابقات و کمپ های اردوی تیم ملی اسکی را داشته باشیم. پیست اسکی همدان دارای برند جهانی است در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پیست همدان بین المللی شده و دارای برند جهانی است و چهارمین پیست استاندارد در کشور است.

سیدعبدی افتخاری اظهار داشت: وسعت پیست اسکی همدان بالغ بر 50 هکتار و تلسی یژ، تلسکی، برف کوب و تمامی امکانات که برای یک پیست استاندارد نیاز است را دارد. وی بیان داشت: پیست اسکی همدان دارای برند بین المللی است و سال گذشته نیز برند اسکی روی چمن را دریافت کرد. مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: پیست اسکی همدان دارای شرایط خوبی برای اسکی است و می تواند در عرصه های ملی و فراملی میزبانی بگیرد. در ادامه دبیر هیئت اسکی استان اصفهان نیز عنوان داشت: پیست اسکی همدان عالی است و مسابقات نیز از سطح بالایی برخوردار بود چراکه هم مسابقات قهرمانی کشور و هم انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی بود. محمود یسلیانی اضافه کرد: مسابقات اسکی قهرمانی کشور که به میزبانی همدان برگزار شد به دلیل حساسیت بالایی که داشت بسیار جذاب برگزار شد. همدان میزبان خوبی برای مسابقات اسکی است وی با بیان اینکه همدان میزبان خوبی در این دوره از مسابقات اسکی جوانان یک و دو قهرمانی کشور بود، ابراز داشت: در این مسابقات از استان اصفهان چهار نفر شرکت کردند. دبیر هیئت اسکی استان اصفهان اذعان داشت: پیست اسکی اصفهان در فریدونشهر در 175 کیلومتری غرب اصفهان واقع است که 20 روز پیش در آن مسابقات نونهالان و نوجوانان برگزار شد. محمود یسلیانی در پایان سخنانش گفت: پیست فریدونشهر نیز مانند پیست اسکی همدان دارای شرایط خوبی است.


۱۳۹۲/۱۲/۳ - ۰۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن