تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغ سبز ليپي براي مربيگري تيم ملي چين


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چراغ سبز ليپي براي مربيگري تيم ملي چين
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايتاليا اذعان کرد پس از قهرماني با اين تيم در جام جهاني در تصميمي اشتباه هدايت تيم رئال مادريد را نپذيرفته است.

مارچلو ليپي در گفتگو با روزنامه مارکا گفت بعد از قهرماني با تيم ايتاليا در جام جهاني 2006 پيشنهاد سرمربيگري تيم رئال مادريد را رد کرده است.

ليپي دو سال است که هدايت تيم گوانگجو اوورگرانده چين را بر عهده دارد و سال 2013 اين تيم را قهرمان ليگ قهرمانان آسيا کرد.

وي گفت :« پيروزي هدف تمام مربيان است و هر افتخاري که يک مربي کسب مي کند تا هميشه در کارنامه او مي ماند ، براي من قهرماني با تيم گوانگجو در ليگ هاي چين و آسيا به اندازه افتخاراتم در يوونتوس ارزش دارد ، اما قهرماني در جام جهاني برترين افتخار من تا کنون است. ما در سال 2006 قهرمان جام جهاني شديم و در آن زمان برخي از بازيکنان به من اصرار کردند که تيم ايتاليا بخت قهرماني در يورو 2008 است و از من خواستند تا در اين تيم بمانم.البته من از آن ها تشکر مي کنم اما در تيم ايتاليا بسياري از بازيکنان قهرمان جام جهاني در پايان مسير بازيگري خود قرار داشتند.»

ليپي اضافه کرد:« من فوتبال اسپانيا و رئال مادريد را دوست دارم و اين باشگاه دو بار تا آستانه امضا قرارداد با من پيش رفت اما در بار ديگر نيز من سرمربي يوونتوس بودم و به چيز ديگري فکر نمي کردم.در حال حاضر هم به فکر ترک مربيگري باشگاهي هستم و مي خواهم هدايت يک تيم ملي را بر عهده بگيرم و تيم ملي چين اولويت من خواهد بود.»

شنبه 1392/12/03 09:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن