تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شيريني: هواداران ما را در 3بازي آينده تنها نگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شيريني: هواداران ما را در 3بازي آينده تنها نگذارند
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران بامرام هرگز بازيکنان باغيرت و باتعصب پرسپوليس و دايي را مخصوصا در سه بازي آينده تنها نگذارند.

 سعيد شيريني پس از پيروزي مقابل صباي قم اظهار داشت: امروز همه شما و مردم جديت، تعصب و ميل به پيروزي را در بين بازيکنان پرسپوليس ديديد. اينها ناگفته‌هاي زيادي در دل خود داشتند.

وي افزود: اين بچه‌هاي با معرفت هم قسم شدند که با تلاش و کوشش وافر صباي قم و سه بازي ديگر را تا پايان ليگ برنده از زمين خارج شوند و باقي ديگر دست آن بالاسري است.

به گزارش فارس، شيريني تاکيد کرد: به عنوان يک هوادار کوچک از طرفداران پرسپوليس مي‌خواهم علي دايي و اين بازيکنان بامرام پرسپوليس را در ادامه بازي‌هاي ليگ تنها نگذارند. ضمن آنکه از همه ارکان و اهالي فوتبال و پيشکسوتان عزيز ملتمسانه خواهش مي‌کنم اين پرسپوليس را اذيت نکنند و از بحث‌هاي حاشيه‌اي پرهيز کنند تا اين تيم مثل بازي صبا سربلند ليگ را پشت‌سر بگذارد.

شيريني در پايان در پاسخ سوالي که برخي‌ها اعلام کردند شما پس از بازي با فولاد خوزستان راننده اتوبوس را تهديد کرده‌ايد و مدعي شده‌ايد که پليس هستيد گفت: من تا به الان حرفي در اين باره نزده بودم متاسفانه فرد مورد نظر حرف‌هاي واهي و بي‌اساس زده که با استقبال برخي دوستان رسانه‌اي مواجه شده و حتي برخي مسئولان محترم نيروي انتظامي هم مصاحبه‌اي در مورد بنده کردند اين در حالي است که اگر که پوشيدن لباس مقدس نيروي انتظامي براي هرکسي باعث افتخار است اما من پوشيدن اين لباس مقدس نصيبم نشده و هرگز ادعاي پليس بودن نکردم که دوستان اين دروغ را اعلام کردند و برخي ديگر هم آن را هيچ کردند. اين حرف من است.

جمعه 1392/12/02 19:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن