تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوولان سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه بوشهر گفت: مسوولان سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود برای اداره کشور قرار دهند.


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان نقشه راه اقتصادی برای زندگی راحت مردم و با هدف رساندن جامعه به استقلال کامل طراحی شده است.
وی در خصوص اظهار نظر یکی از نشریات در خصوص قصاص نیز گفت: در چند روز گذشته یکی از نشریات در مورد حکم قصاص کلمه غیر انسانی را به کار برده این درحالی است که قصاص اصل مسلم اسلام و قرآن است.
صفایی بوشهری اظهار کرد: نویسنده این مطلب ما را به یاد حرکت برخی افراد در اوایل انقلاب انداخت که امام(ره) در آن زمان موضع گیری کرده واعلام کردند افرادی که چنین مطالبی عنوان می کنند، شاید مسلمان نباشند.
امام جمعه بوشهر بیان کرد: نباید اجازه دهیم اشتباهات گذشته دوباره تکرار شود، چرا که مردم ایران مسلمان، متدین و انقلابی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهرگفت: اگر افرادی بخواهند مقابل دین مردم اقدامی کنند، مردم در مقابل دنیای آنها قد علم می کنند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی حکم قصاص را کسی غیر انسانی بداند، یعنی خداوند غیر انسانی حکم کرده و قرآن، پیامبر و فقه شیعه هم غیرانسانی حکم دادند.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: کسی که سواد فقهی و حقوقی ندارد نباید چنین مطالبی بنویسد، لذا از مسوولان می خواهیم قاطعانه با این اقدام برخورد کنند.
صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی گفت: رهبری پیام
راهپیمایی 22 بهمن امسال را استقامت در برابر حرکت دشمن، جهان سلطه، پایبندی به آرمانهای انقلاب، وحدت و همدلی اعلام کردند.
وی افزود: در شرایطی که آمریکا و جهان سلطه به دنبال استعمار و از بین بردن ارزشهای انقلاب هستند ما باید به دنبال اقتدار درونی کشور باشیم.
صفایی بوشهری اضافه کرد: با توجه به جنایتهای بیشمار آمریکا و جهان سلطه از کودتای 28 مرداد تا پیروزی انقلاب، به همین دلیل امضای آمریکاییها نباید برای ما هیچ اعتباری داشته باشد.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام خود به تشکلهای دانشجویی تاکید دارند در عرصه جنگ نرم باید با بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشترگونه حرکت کرد چون تهاجم نرم بسیار خطرناک است و دانشجویان در کنار تحصیل باید به تهذیب بپردازند.
صفایی بوشهری با اشاره به گرامیداشت روز امور تربیتی افزود: مسوولان در امور تربیتی دانش آموزان اقدام جدی و کارشناسانه کنند و به این مهم توجه داشته باشند.
وی با تبریک پنجاه و سومین سالروز تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: مسوولان فرودگاهی کشور با خرید دستگاههای
ILS برای فرودگاه بوشهر از بوجود آمدن تاخیر در پروازها جلوگیری کنند و در زمان تاخیرنیزمسافران را تکریم کنند.
امام جمعه بوشهر همچنین درگذشت حجت الاسلام سید محسن پورفاطمی از روحانیون برجسته استان بوشهر را نیز تسیلیت گفت.
629
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن