تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802628618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رویدادهای امنیتی افغانستان قتل 6 پلیس در مناطق مختلف افغانستان/ کشف 80 کیلو مواد منفجره


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مهمترین رویدادهای امنیتی افغانستان
قتل 6 پلیس در مناطق مختلف افغانستان/ کشف 80 کیلو مواد منفجره
قتل 6 پلیس افغان در مناطق مختلف افغانستان، کشف 80 کیلوگرم مواد منفجره، دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر همراه با 436 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 عضو طالبان از رویدادهای مهم امنیتی افغانستان هستند.

خبرگزاری فارس: قتل 6 پلیس در مناطق مختلف افغانستان/ کشف 80 کیلو مواد منفجره


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 6 پلیس افغان در ولایت‎های «هلمند»، و «نیمروز» در 24 ساعت گذشته خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، بر اثر انفجار مین کنار جاده‌‎ای 3 پلیس افغان در منطقه «دلارام» ولایت نیمروز و 2 نفر دیگر در منطقه «گرشک» ولایت هلمند کشته شده‎اند. ازسوی دیگر «عبد الحبیب سیدخیل» فرمانده پلیس ولایت «کنر» در شرق افغانستان از کشته و زخمی شدن 4 پلیس افغان بر اثر انفجار مین کنار جاده‎ای در این ولایت خبر داد. در همین حال «احمد فؤاد عسکری» سخنگوی والی ولایت «فراه» در غرب افغانستان از زخمی شدن چهار پلیس افغان بر اثر درگیری با طالبان در منطقه «بالابلوک» این ولایت خبر داد. کشف 80 کیلوگرم مواد منفجره در غرب افغانستان «عبدالحی خطیبی»، سخنگوی والی ولایت «غور» در غرب افغانستان در تماس با رسانه‎ها اظهار داشت که نیروهای امنیتی افغان 80 کیلوگرم مواد منفجره را در منطقه «دولینه» این ولایت کشف کردند. به گفته خطیبی، 16 گلوله خمپاره و یک موتورسیکلت مملو از مواد منفجره نیز به دست نیروهای امنیتی افغان افتاده است. به گفته وی این مقدار مواد منفجره به دستور «عبدالکریم» و «ملا ادریس» از اعضای طالبان پاکستانی به منظور اخلال در روند برنامه‌های انتخاباتی به این ولایت انتقال داده شده است. کشته شدن 6 شبه‎نظامی طالبان در افغانستان دفتر مطبوعاتی وزارت کشور افغانستان با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرد که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی افغان در ولایت‎های «کابل»، «لغمان»، «بغلان»، «قندهار»، «لوگر»، «پکتیکا»، «هلمند» و «نیمروز» در 24 ساعت گذشته 6 عضو طالبان کشته، 6 نفر زخمی و 3 نفر دیگر دستگیر شدند. در این اطلاعیه آمده است که در این عملیات 16 حلقه مین از ولایت «ننگرهار»، «لغمان»، «خوست»، «فراه» و «هلمند» به دست نیروهای امنیتی افغان افتاده است. دستگیری 3 شبه‎نظامی طالبان در شرق افغانستان دفتر مطبوعاتی ریاست امنیت ملی افغانستان از دستگیری 3 شبه‎نظامی طالبان در منطقه «بهسود» ولایت «ننگرهار» در شرق این کشور خبر داد. در این اطلاعیه آمده است که این گروه طالبان به نام‎های «عبیدالله»، «خالد» و «محمد تقی» ساکن ولایت «نورستان» به منظور اخلال در روند رقابت‌های انتخاباتی توسط فرمانده طالبان به نام «مولوی عبدالکریم» به این ولایت فرستاده شده‎اند. بر اساس اطلاعیه مذکور، این گروه طالبان با مقداری سلاح از کشور پاکستان به این ولایت انتقال داده شده‎اند. دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر همراه با 436 کیلوگرم تریاک در غرب افغانستان «احمد عرب»، سخنگوی والی ولایت «نیمروز» در غرب افغانستان در تماس با رسانه‎ها اظهار داشت که نیروهای امنیتی افغان 3 قاچاقچی مواد مخدر را همراه با 436 کیلوگرم تریاک در شهر «زرنج» ولایت نیمروز دستگیر کردند. به گفته عرب، این قاچاقچیان مواد مخدر را به منظور انتقال به خارج از افغانستان در خودرویی جاسازی کرده بودند. انتهای پیام/.

92/12/02 - 09:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن