تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سرگيري مذاکرات هسته اي ايران تا چند هفته ي آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۲۱ب.ظ)
از سرگيري مذاکرات هسته اي ايران تا چند هفته ي آينده وزير امور خارجه ايران از ادامه مذاکرات هسته اي ايران و گروه 1+5 تا چند هفته ديگر خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، کاترين اشتون، مسئول سياست خارجي و امور دفاعي اتحاديه اروپا، در هفته‌هاي آينده براي ادامه گفت‌وگوها درباره پرونده هسته‌اي ايران به تهران سفر مي‌کنند.
بر اساس اين گزارش محمد جواد ظريف، وزير امور خارجه ايران در نوشته‌اي که امروز (پنجشنبه) در صفحه فيس‌بوک خود منتشر کرد، اعلام کرد که در آخرين ديدار خود کاترين اشتون اشتون در وين، توافق شده که وزير امور خارجه ايران و مسئول سياست خارجي و امور دفاعي اتحاديه اروپا، تا خرداد ماه چندين جلسه با فواصل حدود چهار هفته يک بار برگزار کنند و اولين جلسه رسمي در روزهاي پاياني سال شمسي جاري در وين تشکيل خواهد شد اما کاترين اشتون قبل از آن هم سفري به ايران خواهد داشت.
همچنين عباس عراقچي، معاون وزير خارجه ايران پس از ديدار اشتون و ظريف گفت: طرفين درباره چارچوب و برنامه کاري مذاکرات جامع توافق کرده‌اند.
معاون وزير امور خارجه ايران گفت که فضاي مذاکرات وين مثبت بود اما هنوز نمي‌توان اما هنوز نمي‌توان خوش‌بين به پيشرفت مذاکرات آتي بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن