تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803223221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی:استقلال هنوز شانس اول قهرمانی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرفاوی:استقلال هنوز شانس اول قهرمانی است
کد خبر: ۳۸۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۸ - 21 February 2014


سرمربی تیم صبای قم ابراز امیدواری کرد داور دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تحت تاثیر قرار نگیرد.


به گزارش تسنیم، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و صبای قم که فردا (جمعه) برگزار می‌شود، گفت: قبل از هر چیزی باید از بچه‌های تیمم تشکر کنم که با توجه به اوضاع فعلی و مشکلات مالی موجود مردانه و شرافتمندانه تمرین کرده‌اند و برای بازی با پرسپولیس انگیزه دارند.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است و از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برد بازی سختی با این تیم داریم. همان طور که آمار می‌گوید پرسپولیس در زمین خودش بیشترین امتیازات را کسب کرده و این نشان می‌دهد که مسابقه دشواری داریم. امیدوارم بتوانیم نمایشی خوب و فنی را ارائه دهیم و ضمن ارائه یک بازی منطقی به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.


سرمربی صبای قم ضمن بیان این مسئله که کاشی و بیات 2 بازیکن این تیم به بازی فردا مقابل پرسپولیس نمی‌رسند اما امرایی مشکلی برای بازی کردن ندارد، تاکید کرد: امیدوارم بازیکنانم با انسجام و تفکر تیمی خوب بتوانند به آن چیزی که می‌خواهند برسند.


مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان صبا برای فصل آینده با او صحبت کرده‌اند یا نه، اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌شود در این مورد صحبت کرد چون شرایط مناسبی نیست که واجب باشد از من برنامه بخواهند.  فعلا شرایط طوری است که همه بازیکنان و مجموعه تیم به فکر این هستند تا مشکلات حل شوند. من هم مثل همه به فکر این مسئله هستم تا بتوانیم در بازی‌های آینده با خیال راحت به میدان برویم.


وی در خصوص اینکه آیا از سوی مسئولان صبا قولی برای پرداخت مطالبات داده شده است، تصریح کرد: قول که داده‌اند اما چون تیم متعلق به استانداری است مشکلات اداری خاص خودش را دارد و همان طور که همه می‌دانند کار اجرایی در فوتبال ما کمی زمان‌بر است اما انشاءالله که مشکلات حل می‌شود. بازیکنانم برای بازی فردا با تیم بزرگ پرسپولیس انگیزه خوبی دارند و می‌خواهند به آن چیزی که حق‌شان است برسند.


سرمربی صبا در مورد اینکه آیا می‌تواند با امتیاز گرفتن از پرسپولیس امید این تیم را برای قهرمانی و کسب سهمیه ناامیدی کند، تاکید کرد: هر تیمی برای خودش بازی می‌کند. اگر سال 81 ملوان باعث شد استقلال قهرمان نشود به خاطر این بود که دیگر پس از آن بازی مسابقه‌ای نبود اما حالا هم تیم‌های بالای جدول و هم تیم‌های پایین جدول برای قهرمانی و سقوط نکردن رقابت تنگاتنگی دارند. این طور نیست که بگوییم اگر پرسپولیس فردا برنده شود، قهرمان می‌شود چون تیم‌های دیگری هستند که امتیازشان از پرسپولیس بیشتر است و هنوز 3 هفته دیگر هم از لیگ باقی مانده و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. استقلال هنوز هم شانس اول قهرمانی است و می‌تواند در 3 بازی آینده تمام امتیازات لازم را کسب کند.


مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا داوری در بازی فردا اثرگذار خواهد بود، گفت: من در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم و معتقدم وضعیت داوری در چند وقت گذشته بهتر شده فقط امیدوارم فردا داور و داوری تحت تاثیر تیم یا کسی قرار نگیرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن