تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818727287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروین: پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پروین: پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد
کد خبر: ۳۷۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵ - 16 February 2014


علی پروین می‌گوید پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد.


به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز نشست امیررضا خادم با او، هدایتی و دایی اظهار کرد: نمی‌دانم این نشست راجع به چیست. اجازه بدهید در جلسه حضور پیدا کنیم و بعد نظرم را به شما می‌گویم.


او درباره حضور هدایتی در هیات رییسه پرسپولیس گفت: هدایتی به تنهایی نمی‌تواند از پس کار بیاید و نیاز داریم چند نفر باشند که به پرسپولیس کمک کنند. پروین با رد جلسه خود با مسئولان شهرداری برای حل مشکلات پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم خصوصی‌سازی باشگاهی مثل پرسپولیس اصلا به این راحتی‌ها باشد. ضمن اینکه حسابرس‌های وزارت ورزش در باشگاه مستقر شده‌اند و در حال انجام کار خود هستند. من امیدوارم بدهی باشگاه همین 5 میلیاردی که می‌گویند باشد چرا که اگر بیشتر از این باشد و باشگاه را به ما بدهند، این پول برای ما مشکل‌ساز می‌شود.


او درباره شایعه برکناری سعید شیرینی از سرپرستی پرسپولیس گفت: تا الان بحثی در این رابطه نبوده است.


پروین همچنین درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: هنوز خیلی شانس داریم. اگر از 4 بازی 9 امتیاز بگیریم، قطعا جزو سه تیم بالای جدول خواهیم بود.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا می‌شود پرسپولیس را به مردم واگذار کرد، گفت:‌ این تیم متعلق به مردم است اما مردم نمی‌توانند باشگاه را اداره کنند. باید 5 – 6 تن که توانایی دارند، روی کار بیایند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال در هر فصل حداقل 20 – 25 میلیارد هزینه دارند.


به گزارش ایسنا حسین هدایتی هم که در این نشست حضور پیدا کرده گفت:‌ اجازه بدهید تا به جلسه بروم و بعد درباره اتفاقات صحبت کنیم. هنوز هم می‌گویم که از فوتبال فراری هستم. خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس از نظر من محال است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن