تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802821191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«آمریکابا تروریست دوگانه برخورد می کند»/ «طرف ایرانی به خوبی مذاکره می کند»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «آمریکابا تروریست دوگانه برخورد می کند»/ «طرف ایرانی به خوبی مذاکره می کند»


سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در نشست خبری مشترک با هوشیار زیباری، همتای عراقی خود در بغداد از تعامل دوگانه آمریکا با مسئله تروریسم انتقاد کرد. وزیرامورخارجه عراق مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک در وین را مهم توصیف کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرگئی لاوروف در نشست خبری مشترک با هوشیار زیباری، همتای عراقی خود در بغداد گفت: آمریکایی ها معیارهای دوگانه ای در تعامل با مسئله مبارزه با تروریسم دارند.

لاوروف تاکید کرد: این موضع آمریکا، باعث تشویق تندروها در سوریه و حامیان مالی تروریست ها در این کشور می شود و زمینه تشدید بحران را فراهم می کند.  

وی افزود: روسیه قطعنامه ای را به شورای امنیت پیشنهاد کرد که انواع تروریسم را در سوریه محکوم می کند.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: آمریکایی ها در نشست های غیرعلنی اذعان می کنند که تهدید اصلی برای سوریه تروریسم و نه دولت بشار اسد است.

سرگئی لاوروف تاکید کرد: ما طرح اقتصادی را برای گسترش روابط بین عراق و روسیه در نظر داریم. قراردادهایی که نوری المالکی نخست وزیر عراق با روسیه امضا کرد به طور کامل اجرا می شود و بعضی از این قراردادها نظامی است.

لاوروف گفت: تهدیدات تروریستی ما را هم نگران می کند و این پدیده ای است که در منطقه به صورت ترسناکی در حال گسترش است و ما بر لزوم مبارزه با تروریسم تاکید کردیم.

وی گفت: ما همبستگی خود را با ملت عراق در برابر تروریسم اعلام می کنیم و از اقدامات دولت برای بازگرداندن ثبات به این کشور حمایت می کنیم.

لاوروف تصریح کرد: ما مذاکرات موفقیت آمیزی با طرف عراقی داشتیم. ما با طرف عراقی برای تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی بین دو کشور توافق کردیم.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما دخالت خارجی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را رد می کنیم و از حق ملت ها برای تعیین سرنوشت خود حمایت می کنیم.

سرگئی لاوروف افزود: ما توافق کردیم کمیته مشترک همکاری بین دو کشور سریع تر تشکیل شود. ما توافق کردیم تجهیزات نظامی را به منظور مقابله با تروریسم سریعتر در اختیار عراق قرار دهیم. وزیرامورخارجه روسیه گفت: هر دو کشور بر لزوم مبارزه با تروریسم تاکید دارند و تروریسم شری است که هیچ حد و مرزی نمی شناسد. وی افزود: ما درباره لزوم دستیابی به راه حل مسالمت آمیز برای بحران سوریه و برنامه هسته ای ایران توافق نظر داریم. طرف ایرانی به خوبی مذاکره می کند و ما امیدواریم دور بعدی به خوبی انجام شود.

لاوروف گفت: مخالفان در اوکراین نمی خواهند یا نمی توانند از گروه های افراطی دور شوند. ما به شدت درباره آنچه در اوکراین رخ می دهد نگران هستیم. رسانه های غربی در گزارش های خود به اقدامات تندروها در اوکراین اشاره نمی کنند. بازیگران خارجی در عرصه اوکراین و مخالفان باید دور بودن خود را از تندروها اعلام کنند. زمان آن فرا رسیده است که استفاده از اوکراین در بازیهای ژئوپلتیک پایان یابد. وزیرامورخارجه روسیه گفت: اعمال تحریم بر اوکراین اقدامی تحریک آمیز است. ما نگران تحولات در اوکراین هستیم. عده ای می خواهند خواست خود را به رهبران اوکراین بدون مشارکت دادن مردم این کشور تحمیل کنند. دولت اوکراین به تعهدات خود عمل کرد، اما مخالفان توافقها را نقض کردند. ما از مذاکرات بین دولت و مخالفان حمایت می کنیم تا در کنار یکدیگر بنشینند و با تندروها مبارزه کنند.

همچنین در این نشست خبری مشترک، هوشیار زیباری، وزیر امور خارجه عراق مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک در وین را مهم توصیف کرد.

زیباری افزود: ما موافقت کردیم زمینی را در اختیار سفارت روسیه در بغداد قرار دهیم. لاوروف با نخست وزیر عراق درباره راه های تقویت روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای گفتگو کرد.

زیباری افزود: سفر لاوروف به عراق پیام حمایت روسیه از دولت و ملت عراق است. ما با لاوروف درباره بحران سوریه و نشست های ژنو 2 و نقش کشورهای همسایه در حل بحران سوریه گفتگو کردیم. ما با لاوروف درباره اهمیت مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک گفتگو کردیم.

وی تاکید کرد: ما در زمینه های نظامی، فنی، آموزشی و فرهنگی با یکدیگر روابط داریم و روابط بین دو کشور پیشرفته است.


پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن