تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور قول تامین اعتبار طرح‌های قطعی شده احیای دریاچه ارومیه را داده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی:
رئیس جمهور قول تامین اعتبار طرح‌های قطعی شده احیای دریاچه ارومیه را داده‌است
ارومیه - خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی احیای دریاچه ارومیه را یکی از اولویت‌های اصلی دولت دانست و گفت: بر اساس قول رئیس جمهور اعتبار طرحهای قطعی شده نجات دریاچه ارومیه تامین می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی سعادت شامگاه چهارشنبه در جلسه جمع‌بندي راهكارهاي ارائه شده در كنگره بين المللي نجات درياچه اروميه كه با حضور انديشمندان داخلي و خارجي، افزود: با توجه به خشک شدن حدود 85 درصد دریاچه ارومیه، در شرايط كنوني عبور از مراحل مطالعاتي به مراحل اجرايي براي احياي درياچه اروميه الزامي است. وی من تاکید بر اینکه بايد با جمع بندي راهكارهاي موجود و ديدگاه‌هاي مطرح شده در كنگره بين‌المللي نجات درياچه اروميه، هر چه سريعتر با ارائه يك طرح جامع مراحل عملياتي نجات درياچه اروميه آغاز شود، ادامه داد: دكتر روحاني تاكيد ويژه‌اي بر احياي درياچه اروميه داشته و دستورات لازم را براي تامين اعتبارات مالي طرح احياي اين درياچه صادر می کند. استاندار آذربايجان غربي در ادامه با اشاره به اينكه انتقال بين حوزه اي آب راهكاري موثر اما بلندمدت براي احياي درياچه اروميه است، اظهار داشت: فازبندي مراحل اجرايي  نجات درياچه اروميه، جذب مشاركت مردم در مديريت مصرف آب كشاورزي، تغيير شيوه‌هاي آبياري از سنتي به مدرن و بهره گيري از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي جزو برنامه هاي كوتاه مدت و ميان مدت و از مهمترين الزاماتي است كه در بحث نجات درياچه اروميه بايد مورد توجه قرار گيرد. سعادت همچنين یادآور شد: از دستگاههاي اجرايي استان انتظار مي رود كه بصورت جدي در راستاي تحقق نجات درياچه اروميه تلاش كنند و بسترهاي مشاركت مردم در احياي درياچه را نيز فراهم نمايند. فرهنگ سازي شيوه هاي مصرف آب در بخش كشاورزي، استفاده از مشاركت مردمي و سازمان هاي مردم نهاد در احياي درياچه اروميه، تغيير الگوي كشت و عبور از شيوه هاي آبياري سنتي به مدرن، احياي فازبندي شده درياچه اروميه، مديريت مصارف آب صنعتي در استان و كاهش و كنترل تبخير آب در حوزه آبريز درياچه اروميه از مهمترين موارد مطرح شده توسط انديشمندان خارجي حاضر در اين جلسه بود. معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي نیز در این نشست با بیان اینکه دولت از تجربيات موفق دانشمندان در احياء‌درياچه اروميه استقبال مي كند، افزود: مهمترين اقدام دولت در ترسيم نقشه راه اين حركت عظيم ملي، استفاده از علوم نوين و تخصص دانشمندان و صاحبنظراني كه تجربيات موفق و خوبي را در داخل كشور و نقاط مختلف است و در اين مسير از پيشنهادات و نتايج تحقيقات ارزشمند آنان استقبال مي كند. هادی بهادري به برنامه 3 روزه كنگره بين المللي تخصصي علوم زمين در اروميه اشاره كرد و اظهار داشت: اين همايش بين المللي با حمايت استانداري آذربايجان غربي برگزار شد و در اين مدت متخصصان و دانشمندان صاحب نامي از دانشگاههاي معتبر ايران و كشورهايي اروپايي مباحثي را در خصوص تغييرات اقليم و اثرات آن درخشكي درياچه و راهكارهاي نجات آن مطرح كرده اند كه سعي مي شود با جمع بندي آنها به راهكار روشن كوتاه مدت، ميان مدت و درازمدت كه قابليت اجرا دارند دست يابيم. وي ادامه داد: در جلسات شوراي استاني مديريت درياچه اروميه كه بطور منظم هر دو هفته با حضور مسئولان استاني و نمايندگاني از دانشگاه اروميه برگزار مي شود بطور گسترده و دقيق مباحث مرتبط با درياچه و مديريت منابع آب مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد. در ادامه دكتر آق دبير علمي همايش و دكتر تجريشي از دانشگاه صنعتي شريف گزارشي از برنامه هاي همايش ارائه كردند و همچنين شركت كنندگان از كشورهاي آمريكا، آلمان ، بل‍ژيك، روسيه نيز نكته نظرات خود را درخصوص مديريت منابع آبي، اصلاح روشهاي آبياري و مديريت حوضه آبخيز درياچه را مطرح كردند.  


۱۳۹۲/۱۲/۱ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن