تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر همکاری خودروسازان داخلی با خارجی ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تغییر همکاری خودروسازان داخلی با خارجی ها
دور جدید همکاری صنایع خودروسازی ایران با فرانسه با نگرش تازه ای خواهد بود و شرکای فرانسوی باید ضمن در نظر داشتن منافع ایران، به شیوه برد - برد همکاری کنند. به گزارش ایکوپرس، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه همایش اقتصادی سرمایه گذاری ایران و فرانسه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: شرکای فرانسوی دوسال شرکت های ایرانی را تنها گذاشتند و از این بابت خسارت هایی به خودروسازان ایرانی وارد آمد که در دور جدید همکاری ها باید جبران شود.


 مهندس هاشم یکه زارع افزود: این تجربه که با اعمال تحریم ها و رفتن شرکای خارجی، صنعت خودروسازی ما به مرز نابودی رسید، نباید دوباره تکرار شود و هر شرکتی که طرف تجاری خود را تنها گذاشته باید جبران خسارت کند.


 وی یادآور شد: این خسارت ها لزوما مالی نیست، بلکه اگر در گذشته قطعات «سی.کی.دی» ارسال می شد و ما مونتاژ می کردیم، این بار همکاری ها باید به گونه ای باشد که خودروهای مشترک طراحی و تولید کنیم و به بازارهای صادراتی آن ها نیز دسترسی داشته باشیم.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تمایل شرکت هایی از کشورهایی مانند آلمان، ژاپن و کره برای از سرگیری همکاری های قدیم یا آغاز همکاری های جدید در صنایع خودروسازی ایران، اظهار کرد: در فضای تحریم، چین تنها کشور فعال در صنعت ایران بود و شرایط رقابتی نداشت اما با ورود اروپایی ها فضا برای چین نیز رقابتی تر می شود.


وی خواستار سرمایه گذاری شرکای اروپایی در طراحی خودرو و خرید سهام خودروسازی های ایرانی شد و گفت: با طراحی محصولات مشترک و افزایش تولید، شرکت های ایرانی جذابیت بیشتری برای خرید سهام خودرو سازان از سوی  اروپایی ها دارند .


دنا تیر 93 به بازار می آید


ایران خودرو در سال آینده سه خودروی سواری جدید را به بازار عرضه می کند که نخستین آنها یعنی محصول جدید دنا در تیرماه 93 تحویل مشتریان می شود.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص برخی اظهارنظرها پیرامون کاهش قیمت خودرو نیز گفت: قیمت خودرو ارتباطی با مذاکرات و همکاری های جدید ندارد، بلکه حاصل ترکیبی از عوامل مختلف از جمله قیمت ارز و همچنین قیمت مواد اولیه و هزینه های عملیاتی است.


 مهندس یکه زارع ایران خودرو دیزل را نیز بزرگترین سازنده خودروهای تجاری در خاورمیانه توصیف کرد و از شرکت های فرانسوی خواست در این بخش نیز سرمایه گذاری و همکاری کنند.


وی افزود: ایران خودرو دیزل با برخورداری از شرکت های ایدم، محور خودرو و چرخشگر که به ترتیب موتور، اکسل و گیربکس تولید می کنند، از توان تولید و تامین قوای محرکه خودروهای تجاری برخوردار است.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اضافه کرد: شرکت چرخشگر شریک «زد.اف» آلمان است و گیربکس هایی تحت لیسانس این شرکت تولید می کند که با این زیرساخت ها، فضای بسیار خوبی برای همکاری در بخش خودروهای تجاری نیز وجود دارد.


هاشم یکه زارع در پایان در خصوص مالکیت ایران خودرو در 33 درصد سهام بانک پارسیان، اظهار کرد: عزم جدی برای واگذاری این سهام را داریم.




1392/11/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن