تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802999872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس گناوه مقابل فجر جم در لیگ دسته دوم فوتبال به پیروزی رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش مهر/
پرسپولیس گناوه مقابل فجر جم در لیگ دسته دوم فوتبال به پیروزی رسید
گناوه- خبرگزاری مهر: در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور دیدار پرسپولیس گناوه و گاز فجر جم با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس گناوه به پایان رسید.



به گزارش خبرنگار مهر، از سری مسابقات لیگ دسته دو کشور در ورزشگاه شهید سراجی گناوه، پرسپولیس این شهر عصر چهارشنبه میزبان گاز فجر جم بود که توانست با دو گل علیرضا امیری نسب حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار نادر جعفری قرمز پوشان را با ترکیب مهدی جمیلی، محسن نیک خواه، صیاد غریب وند، میلاد شفیقی، کامران موسی زاده، فرشید خضری، سید یامین موسوی، حسن سالمی، رضا نظرزاده، احسان خطایی و علیرضا امیری نسب به میدان فرستاده بود. در مقابل مسعود پالیزدان ترکیب گاز فجر جم را با شایان شریعتی، رضا قائدپوری، علی پیش بینی، محمد طارمی، محمد شمسی، میلاد جهانگیری، سیدعلی موسوی، عبداله جم رتبه، هادی سلیمی، علی رفعت و عدنان دلفی روانه میدان کرد.

در این دیدارگاز جم بیشتر روی زمین توپ را به چرخش در می آورد و برتری نسبی نسبت به میزبان خود داشت ولی در دقیقه 25 نیمه اول و روی سانت از جناح راست و پرواز بلند علیرضا امیری نسب گل اول پرسپولیس زده شد و در این نیمه جمی‌ها چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند. در نیمه دوم بازی هنوز جا نیافتاده بود که دوباره سانت از جناح چپ پرسپولیس مهاجم بلند قامت این تیم را به پرواز در آورد و علیرضا امیری‌نسب دومین گل خود و پرسپولیس را به ثمر رسانید تا این نتیجه تا پایان حفظ شود.

قضاوت این دیدار بر عهده ایمان کهیش، فرزاد نبی زاده، حامد صفایی و وحید نادری از استان فارس و نماینده فدارسیون نیز امید صالحیان از خوزستان بود. در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم/ هفت آرنج خوردیم ولی داور کارت نداد سرمربی گاز جم در پایان این مسابقه به خبرنگار مهر گفت: باید تبریک گفت به تیم پرسپولیس گناوه به‌خاطر کسب این سه امتیاز ولی برای تیم خودم متاسفم چون که ما در بخش تدارک حمله و بازی سازی خیلی خوب کار کردیم ولی متاسفانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم.

مسعود پالیزدان افزود: پرسپولیس گناوه از دو موقعیت نیمه خطرناک خود دو گل به ثمر رسانید و مهاجم این تیم در بین سه مدافع ما ضربات سر خود را زد و پرسپولیس را به پیروزی رسانید. پالیزدان یادآور شد: در نیمه اول بیش از هفت ضربه آرنج بچه‌های ما خوردند و داور می‌بایست همان آرنج اول را کارت می داد و بیشترین ضعف داوری در این بخش بود که باید به بازیکن حریف کارت زرد نشان می داد.

داور خیلی دوست داشت که گاز جم به گل برسد ولی نشد سرمربی پرسپولیس گناوه در پایان بازی به خبرنگار مهر گفت: بازی بسیار خوب و البته سنگینی بود و ما پیش بینی چنین بازی را می کردیم و هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز داشتیم و ما خواستیم و سه امتیاز را گرفتیم. نادر جعفری افزود: از محدودیت موقعیت های بدست آمده کمال استفاده را کردیم و بعد از اینکه دو گل به حریف زدیم طبیعی بود که تیم عقب بکشد و ما می توانستیم در ضدحملات بهتر کار کنیم که نشد.

جعفری خاطرنشان کرد: داوری تا زمانی که ما گل نزده بودیم خوب بود وقتی گل اول را زدیم ضعیف شد و بعد از گل دوم ما داور خیلی دوست داشت که گاز جم به گل برسد ولی نشد. ..................................................
عکس و گزارش: اسماعیل کشتکار














۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن