تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803027043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رايانش ابري موجب صرفه جويي هزينه هاي آي تي سازمان ها مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: بنا بر سنجش اخیر مؤسسۀ خدمات آی­تی كاپیتا (Capita) سازمان­ها از كارایی، هزینه­های پایین، و انعطاف حاصل از كاربرد فناوری ابری سود می­برند.




رايانش ابري موجب صرفه جويي هزينه هاي آي تي سازمان ها مي شود


 


 

بنا بر سنجش اخیر مؤسسۀ خدمات آی­تی كاپیتا (Capita) سازمان­ها از كارایی، هزینه­های پایین، و انعطاف حاصل از كاربرد فناوری ابری سود می­برند. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، سازمان­هایی كه رایانش ابری را به طور كامل به كار می­برند، فارغ از این كه مبنای اندازه­گیری درصدِ درآمد باشد یا كاربر منفرد- به طور متوسط ۱۵ درصد در هزینه­های آی­تی صرفه­­جویی می­كنند.

تحلیل دقیق­تر تركیب هزینه­های صرف­شده توسط پاسخگویان نشان می­دهد كه صرفه­جویی مذكور فقط حاصل كاهش هزینه­های صرف شده در مركز داده نیست بلكه هزینۀ پرسنل آی­تی را نیز در بر می­گیرد.

سازمان­های كاربر فناوری ابری كه در این سنجش شركت كرده­اند شامل دو شركت تولیدكننده، یك سازمان­ فعال در حوزۀ علوم حیاتی، یك توزیع­كنندۀ عمده، یك تلفیق­گر سیستم­ها، و یك فراهم­كنندۀ محتوای آنلاین بوده­اند.

این تحقیق اطلاعاتی نیز در مورد صنایع مرتبط، بزرگی و نوع سیستم ابری مورد استفادۀ پاسخگویان عرضه می­كند.

این گزارش جز صرفه­جویی در هزینه­ها، به دیگر فواید راهبردی رایانش ابری نیز اشاره می­كند.

علاوه بر این، گزارش مذكور به رهبران آی­تی و صاحبان مشاغل برای ایجاد نقشۀ راه جهت گذرِ كامل به فناوری ابری توصیه­هایی می­كند. گزارش مذكور را می­توانید از وب­سایت كامپیوتر اكونومیكز خریداری كنید.

پاسخگویان این سنجش از خدمات سرویس­دهندگان متعددی استفاده می­كنند و درآمد خود را بین ۵۰ تا ۵۵۰ میلیون در سال و تعداد كاركنان­شان را بین ۱۳۵ تا ۸۶۰ اعلام كردند.

این تحقیق همچنین معیارهای پاسخگویان را برای صرف هزینه در حوزۀ آی­تی با استانداردهای كامپیوتر اكونومیكز مقایسه می­كند، صرفه­جویی­های حاصل از هر یك را مستندسازی می­كند، تغییرات هزینه­های صرف­شدۀ آنان را برای كارهایی با ارزش تجاری بالا تحلیل می­كند، و به طور اجمالی به موضوع تمركز بر ابتكارات به جای حمایت مستمر می­پردازد.

بنا بر سنجشی كه مؤسسۀ خدمات آی­تی كاپیتا انجام داده، رایانش ابری هم­اكنون یكی از عوامل مؤثر در ابتكارات در كار شركت­ها تلقی می­شود و سازمان­ها از كارایی، هزینه­های پایین، و انعطاف حاصل از كاربرد فناوری ابری سود می­برند.

سنجش بر روی ۳۵ مسئول ارشد اطلاعات و رهبر آی­تی در ۱۰ بازار آشكار كرده است كه تقریباً دوسوم (۶۱ درصد) آنان معتقدند كه ابتكارات و مهارت تجاری از طریق آی­تی در سازمان­شان اهمیت بیش­تری یافته است و هم­اكنون یكی از اولویت­های آن­هاست.

بخش اعظم پاسخگویان به كاربرد فناوری ابری روی آورده­اند یا در شرف آغاز استفاده از آن­اند. این امر از نظر آنان به دو دلیل در افزایش ابتكارات تأثیر كلیدی دارد: ۱) ساده­سازی: فناوری ابری موجب ساده شدن امور عملیاتی، به ویژه در بخش­های كسب­وكار می­شود، ۲) انعطاف: كه با تكامل خدمات تأمین­كنندگان فناوری ابری حاصل می­شود زیرا این گروه می­توانند با افزایش كار خود، در قیمت­ها و خدمات ارائه­شده­شان انعطاف بیش­تری نشان دهند.

پیتر هندز، مدیر اجرایی كاپیتا می­گوید: "سازمان­هایی كه ما با آن­ها كار می­كنیم، به طور روزافزونی از آی­تی به منزلۀ راهی برای ابتكار استفاده می­كنند. فناوری ابری این فرایند را آسان می­كند، و به شركت­ها اجازۀ آن را می­دهد كه كارایی خود را، با ارائۀ نرم­افزارهای كاربردی مطمئن، افزایش دهند.

مرجع : سازمان فناوری اطلاعات

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن