تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام روس: رهبران مخالفان دولت اوکراین کنترلی بر شبه نظامیان ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام روس: رهبران مخالفان دولت اوکراین کنترلی بر شبه نظامیان ندارند مسکو- ایرنا- میخاییل مارگلوف رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون (مجلس سنا) روسیه اعلام کرد: گروه های شبه نظامی در اوکراین خوب سازماندهی شده اند و رهبران مخالفان دولت هیچ کنترلی بر این گروه ها ندارند.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری روسی اینترفاکس، مارگلوف روز چهارشنبه گفت: گروه های شبه نظامی در اوکراین بدون دستور گرفتن از سران مخالفان سیاسی و به صورت بسیار خشن با نیروهای دولتی درگیر می شوند.
وی یادآوری کرد: درگیری ها به تیراندازی با سلاح گرم انجامیده است که بر اثر آن شماری از دو طرف کشته شده اند.
مقام روس اضافه کرد: با توجه به اعمال جنگی شبه نظامیان می توان نتیجه گیری کرد که آنان از قبل سازماندهی شده اند.
رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون این نظریه را که معترضان از مردم اوکراین هستند و هیچکس آن را رهبری نمی کند، ادعای بی اساس خواند و افزود: حوادث خیابان گروشفسکی کی یف بی اساس بودن این ادعا را اثبات کرد و شبه نظامیان توانستند حملات نیروهای امنیتی را دفع کنند و مقادیری از تجهیزات نظامی و امنیتی آنان را به دست آورند.
وی با انتقاد از ادعای وزیر خارجه آمریکا که حملات و تیراندازی های شبانه شبه نظامیان را مبارزه دمکراتیک اکثریت مردم اوکراین برای پیوستن به اروپا خوانده بود، گفت: گروه های شبه نظامی از طرف متخصصین جنگ های خیابانی آموزش دیده و سازماندهی شده اند.
وی افزود: بسیار بعید به نظر می رسد که ویتالی کلیچکو و آرسنی یاتسنیوک (سران مخالفان دولت اوکراین) از چنین استعداد نظامی برخوردار باشند.
مارگلوف گفت: وظیفه آنها اجرای طرح مشترک با غرب برای تشکیل دولت مخالف و اجرای اصلاحات قانون اساسی است و برای این منظور از غرب کمک مالی دریافت می کنند.
مقام پارلمانی روس افزود: در وضعیت کنونی پیش بینی اوضاع آینده اوکراین بسیار دشوار است و توقف اعتراضات خیابانی و آغاز گفت وگوهای سیاسی دستاورد بزرگی خواهد بود.
اوکراین از اواخر نوامبر پارسال در اعتراض به خودداری ویکتور یانکوویچ رییس جمهور این کشور از امضای موافقت نامه تجاری با اتحادیه اروپا دستخوش ناآرامی و بحران سیاسی است و غرب با محور بروکسل- واشنگتن با تحریک معترضان از طریق پوشش وسیع رسانه ای و دیپلماتیک برای تغییر موازانه قوا در این جمهوری شوروی سابق به نفع خود می کوشد.
اروپام/2242**518** 1337
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن