تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار مقامات آلمان و فرانسه در شانزدهمین شورای وزرای دو کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیدار مقامات آلمان و فرانسه در شانزدهمین شورای وزرای دو کشور تهران – ایرنا- مقامات بلندپایه دو کشور اروپایی آلمان و فرانسه امروز (چهارشنبه) به مناسبت شانزدهمین شورای وزرای ˈفرانکو- آلمانˈ با یکدیگر دیدار می کنند.


رادیو فرانسه با بیان این که این نشست از سال 2003 تاکنون دو بار در سال برگزار می شود، افزود: ˈآنگلا مرکلˈ صدراعظم آلمان به همراه هیاتی شامل حدود 20 وزیر ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت محلی وارد پاریس می شود.
این گزارش با اشاره به دیدارهای متعدد مقامات سیاسی و مدیران دو کشور در هفته های اخیر که با هدف آماده سازی مقدمات نشست امروز صورت گرفته است، افزود: این دیدارها بویژه از زمان اعلام طرح ˈپیمان مسئولیتˈ توسط ˈفرانسوآ اولاندˈ رییس جمهوری فرانسه که در آلمان با عنوان ˈخبری خوشˈ مورد استقبال قرار گرفت، افزایش یافت.
این گزارش، سیاست های مالی، اجتماعی، دفاعی و مسائل مربوط به انرژی را موضوعات اصلی دیدار وزرای فرانسوی و آلمانی اعلام کرد.
این رادیو با اعلام این که نمی توان انتظار صدور بیانیه مهمی را در پایان شانزدهمین نشست شورای وزرای دو کشور داشت، افزود: هر چند که آلمان نگاه مثبتی به اصلاحات اقتصادی فرانسه دارد اما هنوز مواضع مشترک چندانی میان دو کشور وجود ندارد. امروز بیش از هر چیز همکاری میان موسسات پژوهشی دو کشور مطرح است چرا که حتی بزرگترین شرکت های فرانسوی از مدل آلمانی شرکت های کوچک و حتی متوسط فاصله قابل توجهی دارند.
این گزارش با بیان این که اصلاحات اقتصادی مورد بحث نیز اقداماتی است که از سوی فرانسه صورت گرفته و شباهت آشکاری به مدل آلمانی دارد، افزود: مسائل دفاعی مورد بحث دو کشور نیز جنبه نمادین دارد و وزرا باید از طرح اعزام 250 نیروی تیپ فرانسه - آلمان به مالی حمایت کنند.
اروپام/9053** 1337
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن