تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819616123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقيقي:‌ سونامي پرسپوليس را بُرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حقيقي:‌ سونامي پرسپوليس را بُرد
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حاشيه مثل سونامي وارد تيم ما شد و پرسپوليس را با خودش بُرد.

رضا حقيقي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به روند خوبي که تا اواسط فصل پيش رو داشتيم اما متأسفانه حاشيه‌هاي بيروني مانند يک سونامي وارد تيم شد و تيم را کمي از اهداف خودش دور کرد.

به گزارش فارس، وي افزود: ما اگر تصميمي در خصوص اعتصاب و اين موضوعات گرفتيم همه دسته جمعي بوده و هيچ کس به نظر من اندازه دايي و بازيکنان از مشکلات ما خبر ندارد و نمي‌داند وضعيت ما چيست.

حقيقي تاکيد کرد: باز هم مي‌گويم اعتصاب ما کار تيمي بوده و بايد به اين تصميم احترام گذاشت چون شرايطي پيش آمده بود که مجبور بوديم اين کار را انجام دهيم اما متأسفانه برخي‌ها الان آمده‌اند و مي‌خواهند سر ما منت بگذارند اما آقايان همه اين بازيکنان عاشق پيراهن پرسپوليس بودند و بدون هيچ منتي به اين تيم آمدند. در فوتبال حرفه‌اي هم امري طبيعي است که يک بازيکن براي فوتبالش برنامه‌ريزي مي‌کند، براي زندگي‌اش چارچوب درست مي‌کند و سپس در يک تيم به ميدان مي‌رود.

حقيقي خاطر نشان کرد: اين بازيکنان پرسپوليس بهترين‌ها هستند. اگر در پرسپوليس بازي نمي‌کردند قطعا در خارج از کشور بودند اما عاشق پرسپوليس بودند و کار خود را دنبال مي‌کردند. اصلا اين بازيکنان با همين قراردادها مي‌توانستند در تيم‌هاي ديگر نيز بازي کنند و همين پول را بگيرند پس منتي سر ما نگذاريد و لطفا ما را رودرروي هواداران قرار ندهيد. هر فوتباليستي طبق قراردادش براي زندگي خود برنامه‌ريزي مي‌کند و اين چيز عجيبي نيست.

هافبک قرمز‌پوشان خاطر نشان کرد: شما فراموش نکنيد پرسپوليس در رده دوازدهم جدول بود و با تلاش همين بازيکنان امسال توانست خودش را بالا بکشد. بايد اين را بدانيد خود من از ديناموکيف اوکراين پيشنهاد داشتم و حتي اين نامه به باشگاه هم آمد اما موقع رفتن نبود. سيدجلال حسيني پيشنهاد ميلياردي خود را از قطر جواب منفي داد، خلعتبري به خاطر نام خليج هميشه فارس امارات را رها کرد، پول را کنار زد و به فوتبال ايران آمد تا در پرسپوليس به اين تيم خدمت کند. پس اين بازيکنان همه تعصب دارند و بهتر است زياد دنبال برخي مسائل نباشيم. من اين را مي‌گويم که اين تيم با اين شرايط واقعا خوب نيست که پول بليت هواپيمايش را خودش جمع کند و بازيکنان بدهند.

وي يادآور شد: اصلا حرف من اينجاست چرا هيچ کس به استقلال نمي‌پردازد. مگر آنها بدهي ندارند و نمي‌خواهند خصوصي شوند. همه به پرسپوليس گير داده‌اند. ما 4 بازي حساس داريم و بايد 12 امتياز را بگيريم تا حداقل سهميه ليگ آسيا را کسب کنيم. الان هم بچه‌ها با تمام وجود تلاش مي‌کنند تا به اين هدف خود برسند اما بايد اين را بدانيد ما متأسفانه امسال آرامش لازم را نداشتيم و تمام برنامه‌هايمان به هم خورد البته همين جا، جا دارد از قدوسي روابط عمومي باشگاه نيز تشکر کنم که تمام حقايق را در برنامه 90 گفت و جا دارد همين جا از ايشان تشکر کنم. ما الان بايد فقط آرامش‌مان را بهم نزنيم چون برخي‌ها دوست دارند اين اتفاق بيفتد تا انشاء‌الله به آسيا برويم.

حقيقي در مورد پيشنهاد باشگاه استقلال نيز گفت: من فعلا در اين باره حرفي ندارم.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که برخي رسانه‌ها اعلام کردند مشکل ماشين بازيکنان حل شده، گفت من از رويانيان تشکر مي‌کنم که مشکل برخي از همبازي‌هاي من را حل کرد و شرايط کمي بهتر شد چون همه فکرها مشغول بود و بچه‌ها تهديد مي‌شدند. خوشحالم با اين کار آرامش به تيم ما اضافه شد اما راستش را بخواهيد مشکل ماشين من مانده و برايم دردسرساز شده است.

وي افزود: من به خاطر نياز مالي من ماشين داده شده را فروختم اما هر روز خريدار درب منزل من مي‌آيد و تلفن مي‌زند تا سند ماشين را بگيرد و اين اصلا خوب نيست. رويانيان زحمت کشيده اما اين خوب نيست يک نفر هر روز درب خانه من باشد و به من زنگ بزند تا سند ماشينش را از من بخواهد. من الان بايد تمرکزم روي جام جهاني و پرسپوليس باشد و نه سند ماشين اما مي‌دانم انشاء‌الله با درايت رويانيان اين مشکل هم خيلي زود حل خواهد شد.

چهارشنبه 1392/11/30 13:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن