تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818909149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسطین خط قرمز همه کشورهاست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس هیئت پارلمانی موریتانی:
فلسطین خط قرمز همه کشورهاست
رئیس هیئت پارلمانی موریتانی حاضر در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی گفت: فلسطین خط قرمز همه کشورهاست و باید برای رفع مشکل این کشور اقدام کنیم.
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فاطمه بنت محمد نماینده مجلس موریتانی که ریاست هیئت پارلمانی این کشور در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی را برعهده دارد قبل از ظهر امروز در طی سخنرانی سران مجالس کشورهای اسلامی گفت: مسئله فلسطین خط قرمز همه کشورها بوده و باید برای رفع این مشکل اقدام کنیم.
 
وی افزود: اندوه خود را از وضعیت مردم فلسطین اعلام می‌کنیم.
 
نماینده مجلس موریتانی در ادامه تصریح کرد: اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی اراده کرده که حق را یاری کرده و به تمدن‌ها و فرهنگ‌ها احترام بگذارد که ما این موضوع را قبول داریم.
 
بنت محمد تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات جهان اسلام تلاش کنیم که سه مسئله مقابله با تروریسم، آوارگی و فقر از جمله مسائلی است که نیازمند توجه همه کشورها است.
 
رئیس هیئت پارلمانی موریتانی در پایان گفت: از رئیس‌جمهور و رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران و هم چنین ملت ایران تشکر می‌کنیم و به مناسبت توافق ایران و 1+5 تبریک عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن