تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819886942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید شرکت ‌کنندگان کنگره بین‌ المللی زمین لرزه تبریز از گسل ورزقان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی دهقانی خبر داد؛
بازدید شرکت ‌کنندگان کنگره بین‌ المللی زمین لرزه تبریز از گسل ورزقان
تبریز – خبرگزاری مهر: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی از بازدید شرکت ‌کنندگان و دانشمندان صاحب نظر در کنگره بین‌ المللی زمین لرزه تبریز از گسل ورزقان و مناطق زلزله زده ارسباران خبر داد.



الهوردی دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این دانشمندان از صبح امروز وارد ورزقان شده اند و در حال بررسی و تحقیق بر روی گسل ارسباران هستند، افزود: با پیگیری هایی که شد قرار است این زمین شناسان که همه از دانشمندان زلزله ی کشورهای مختلف هستند، ابتدا از گسل بازدید کرده و سپس تحقیقات خود را ارائه دهند. وی با بیان اینکه شرکت‌ کنندگان در کنگره بین ‌المللی تخصصی زمین ‌شناسی زمین لرزه در تبریز تمایل خود برای همکاری‌های مشترک علمی ابراز کردند، ادامه داد: زمین لرزه در ورزقان نشان داد که باید خود را برای زلزله اماده کنیم چرا که هر لحظه احتمال می رود گسل باز فعال شود. دهقانی همچنین ادامه داد: باید این دانشمندان نظرات خود را بگویند تا ببینیم که چه تمهیداتی لازم است که در آینده اندیشیده شود تا مخاطرات زلزله به حداقل برسد.


۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن