تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803878139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری عنایت و توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس مجمع نمایندگان استان: رییس جمهوری عنایت و توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد خاش، زاهدان- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: نشست صمیمی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با رییس جمهوری و دقت و حسن نظر ایشان به مسائل و مشکلات مردم نشان دهنده توجه ویژه دکتر روحانی به این استان است.


ˈحمیدرضا پشنگ ریگیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایندگان این استان در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران مسائل، مشکلات و مطالبات اساسی و مهم مردم استان را مطرح کردند که مورد توجه ویژه دکتر روحانی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: اعضا مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در این دیدار مشکلات، پیشنهادات و کمبودهای این استان را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

وی ادامه داد: رییس دولت تدبیر و امید امنیت را یکی از مسائل حساس و مهم این استان بر شمرد و سیستان و بلوچستان را پیشانی امنیت ملی ایران دانست.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : توسعه بندر پر اهمیت چابهار، ساخت و تکمیل طرحهای زیربنایی از جمله راه آهن چابهار – ایرانشهر – خاش - زاهدان و گازرسانی به مرکز استان از جمله درخواست های نمایندگان از رییس جمهوری بود.
وی ادامه داد: تامین زیرساختهای حمل و نقل منطقه از جمله پروژه نیمه تمام راه مرزی روتک به خاش که از نیازهای بسیار مهم و حیاتی این شهرستان است، توسعه مناطق مرزی و رونق بازارچه های مرزی که نقش بسیار مهمی در اشتغال، رفاه و امنیت منطقه دارند از دیگر در خواستهای نمایندگان بود.

پشنگ ریگی افزود: رییس جمهوری در این دیدار برای تامین اعتبار تکمیل و بهره برداری از محور روتک -خاش قول مساعد داد.
این محور در صورت اتمام و بهره برداری مسیر 350 کیلومتری فعلی خاش -روتک را 200 کیلومتر کاهش می دهد.
رییس مجمع نمایندگان استان رفع مشکلات آب آشامیدنی شهرستان خاش را از دیگر مسائل مطرح شده در این دیدار ذکر کرد و افزود: ساخت سد رودخانه کارواندر با توجه به کلنگ زنی وزیر سابق نیرو و مصوب شدن آن در کارگروه و اخذ ردیف بودجه ای می تواند مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را برطرف کند که این مهم از رییس جمهوری درخواست شد.
پشنگ ریگی اظهار داشت: ساخت و راه اندازی دانشکده صنعت و معدن در شهر خاش، تجهیز و توسعه بیمارستان 96 تختخوابی خاش و تکمیل بیمارستان میرجاوه و رفع مشکلات بهداشتی درمانی بویژه تامین پزشکان متخصص و پزشک خانواده از دیگر درخواستهای نمایندگان از رییس جمهور بود.

وی بیان کرد: حمایت جدی از اجرای طرح های گردشگری و تفریحی، استفاده از توانمندیها و طبیعت زیبای کوه تفتان در راستای اشتغالزایی، بهره برداری بهینه از آب رودخانه های ایرندگان و میرجاوه، اقدام عملی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه و اجرای سدهای گرو، چاه شهی، رود هینار و گوهر کوه با توجه به اولویت دولت تدبیر و امید در مهار آب های مرزی از مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

نماینده مردم شهرستانهای خاش و میرجاوه و بخش نصرت آباد زاهدان در مجلس ادامه داد: رفع مشکلات معدن مس چهل کوره نصرت آباد در راستای محرومیت زدائی و اشتغالزایی منطقه، سرمایه گذاری و اجرای طرح های زیر بنایی در بخش صنعت و معدن، دستور اکید در زمینه رفع نارسائی های آموزشی و ارتقا نمایندگی های آموزش و پرورش کورین و ایرندگان به منطقه آموزش و پرورش از مشکلات و مطالبات مردمی بود که در این دیدار دو ساعته بیان شد.

پشنگ ریگی ارتقا دهستان پشتکوه و گوهرکوه خاش به بخش، استفاده از فرصت مرز در راستای توسعه و امنیت استان، راه اندازی بازارچه های مرزی روتک، دستور اکید رسیدگی به رفع مشکلات راه ارتباطی، بهداشت و درمان و آموزشی مرزنشینان بخش ریگ ملک، لولکدان، تهلاپ، نگور و روتک و رفع مشکلات آب آشامیدنی مرکز بخش کورین و روستاها با توجه به مشکلات عدیده و معضلات اجتماعی ناشی از این موضوع را از مشکلات اساسی مردم شهرستان خاش دانست.

وی پوشش هرچه سریعتر شبکه های صدا و سیما در شهرستان خاش را از دیگر درخواستهای خود از رییس جمهوری ذکر کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان حمایت از تولید کنندگان بخش های کشاورزی، دامی و صنعت و معدن استان مصوب کردن جذب و بکارگیری حداقل دو هزار نفر از تحصیل کردگان متعهد بلوچ در ادارات دولتی، کمک ویژه به شهرستان نوپای میرجاوه و بخشهای ریگ ملک و لادیز، سهام دار کردن مردم فقیر و مرزنشین در راستای اشتغالزایی و توسعه همه جانبه و توجه به زیر ساختهای روستایی را از مسائل مطرح شده در این دیدار عنوان کرد.

وی افزود: برق رسانی به روستاهای فاقد برق در راستای رفاه روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان، اصلاح راه ارتباطی شهرستان میرجاوه به بخش لادیز از فرعی به اصلی با توجه به ترافیک سنگین مسیر و تسریع در اجرای پل بر روی رودخانه لادیز، حمایت از مناطق ویژه اقتصادی میرجاوه و زابل و منطقه آزاد چابهار، ایجاد انگیزه لازم برای جذب سرمایه گذار و رونق بخشیدن به صنعت در راستای بالا بردن رشد اشتغالزایی و اتمام پروژه های راه روستایی که به دلیل کمبود قیر متوقف گردیده است را از مشکلات عدیده مردم این منطقه دانست که در این دیدار به اطلاع رییس جمهور رسید.

وی اتمام پروژه های بیمارستان های نیمه تمام استان از جمله بیمارستان میرجاوه و سایر شهرستانها در راستای ارتقا سلامت و همچنین احداث سدها و تلاش برای استفاده از ظرفیت های آبی استان از جمله احداث سد کارواندر را از دیگر مسائل مهم مطرح شده در دیدار مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با رییس دولت تدبیر و امید ذکر کرد. ک/3
7312 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن