تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818865505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر مخالفان اوکراین: یانوکوویچ درک درستی از حوادث پایتخت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رهبر مخالفان اوکراین: یانوکوویچ درک درستی از حوادث پایتخت ندارد مسکو-ایرنا- ویتالی کلیچکو رهبر حزب اودار(حزب مخالف دولت اوکراین) گفت : ویکتور یانوکوویچ رییس جمهوری اوکراین درک و ارزیابی درستی از حوادث کی یف ندارد.


به گزارش ایرنا به نقل از گزارش دفتر مطبوعاتی حزب اودار، کلیچکو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره دیدار روزگذشته خود و چند رهبر دیگر مخالفان با رییس جمهوری اوکراین اظهار داشت: یانوکوویچ قادر نیست حوادث پایتخت را به درستی ارزیابی کند.
وی یادآوری کرد که رییس جمهور از رهبران مخالفان خواست تا مردم میدان استقلال را ترک کرده و به رویارویی ها پایان داده و به خانه های خود بروند.
کلیچکو با بیان این که یانوکوویچ واکنش نامناسبی به وضعیت دارد، افزود: وی فقط از رهبران مخالفان خواست تا از مردم بخواهند میدان استقلال را ترک کرده و سلاح های خود را بر زمین بگذارند.
رهبران مخالفان اوکراین گفت: معلوم نیست منظور یانوکوویچ از سلاح در دست مردم چه بود در حالی که نیروهای امنیتی در مرکز کی یف تظاهرکنندگان را به رگبار می بندند.
وی اضافه کرد: معتقدم که در این شرایط حکومت باید نیروهای امنیتی را از مرکز کی یف خارج کند و به رویارویی های خونین پایان دهد زیرا در این وضعیت فقط مردم کشته می شوند.
رهبر حزب اودار گفت: به صراحت به رییس جمهور گفتم تا زمانی که خونریزی می شود چه مذاکره ای می تواند انجام گیرد. متاسفانه یانوکوویچ درک درستی از وضعیت ندارد.
روز سه شنبه در جریان زد و خوردها در مرکز کی یف پایتخت اوکراین، دست کم 20 نفر از جمله 6 مامور پلیس کشته و صدها نفر مجروح شدند.
این حوادث در میدان استقلال، خیابان گروشفسکی وبه ویژه مقابل پارلمان اوکراین که در آن مساله تغییر قانون اساسی کشور مورد مباحثه قرار می گیرد جریان داشت و امروز هم هزاران نفر از تظاهرکنندگان در خیابان های مرکزی کی یف حضور دارند.
اروپام/2242**518 ** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن