تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالحی: ایران براساس منافع ملی و در چارچوب فناوری صلح آمیز گام برمی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صالحی: ایران براساس منافع ملی و در چارچوب فناوری صلح آمیز گام برمی دارد تهران - ایرنا - «علی اکبر صالحی» رییس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن پایبندی به اصول سیاست مستقل خود در قالب مصالح و منافع ملی، به فعالیت در چارچوب میثاق های بین المللی در استفاده از فناوری صلح آمیز گام بر می دارد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز چهارشنبه در همایش ملی فقه هسته ای اظهارداشت: انتظار است در پرتو التزام عملی تمام کشورهای جهان به سیاست راهبردی اعلام شده از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر «اتم برای صلح» و اجرای مفاد کنوانسیون خلع سلاح جهانی، نگرانی های موجود پیرامون تولید، انباشت و به کار گیری تسلیحات اتمی مرتفع شود و جهانیان برکنار از بیم و هراس در مورد برهم خوردن موازنه وحشت و پیامدهای ناگوار عدم تعادل و توازن قوا در سطح بین المللی از ثمرات فناوری صلح آمیز هسته ای بهره مند شوند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در جایگاه یکی از بزرگترین کشورهای جهان اسلام و برخوردار از منزلتی ویژه و یگانه در منطقه خاورمیانه، بر آن است تا همراه و همگام با رشد پرشتاب بهره گیری از علوم و فنون نوین در عرصه جهانی و با در نظر گرفتن الزامات توسعه درون زا در راستای توسعه کاربرد فناوری صلح آمیز هسته ای تلاش کند.
به گفته وی، ما در این مسیر مصمم هستیم تا ضمن بهره مندی از دستاوردهای مشترک معرفت بشری و تعامل سازنده با دیگران جایگاه شایسته خود را به عنوان کشور دیرپا و تمدن ساز تثبیت کنیم.
ادامه دارد...
سیام(3)**9173**9132 ** 1418
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن