تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کمیسیون اصل 90: ادعای فروش 15 میلیون تومانی مگان ها ثابت نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کمیسیون اصل 90: ادعای فروش 15 میلیون تومانی مگان ها ثابت نشد تهران - ایرنا - رییس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای فروش مگان های استفاده شده در اجلاس سران عدم تعهد به قیمت 15 میلیون تومان در این کمیسیون به اثبات نرسید.


«محمدعلی پورمختار» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اعلام این مطلب، افزود: پس از انتشار خبری در شبکه خبر سیما درباره فروش مگان های استفاده شده در اجلاس سران جنبش عدم تعهد به قیمت 15 میلیون تومان، موضوع در دستور کار کمیسیون اصل نود مجلس قرار گرفت و این کمیسیون از نهادهای ذیربط مدارک و مستندات لازم برای بررسی صحت این مطلب را خواستار شد.
وی ادامه داد: پس از بررسی این اسناد و مدارک مشخص شد ادعای فروش مگان ها به قیمت 15 میلیون تومان صحت ندارد.

** نتیجه نهایی درباره ویژه خواری 650 میلیون یورویی به زودی اعلام می شود
وی همچنین درباره ویژه خواری 650 میلیون یورویی خوراک دام که احمد توکلی طی نامه ای به کمیسیون اصل نود آن را گزارش کرد، گفت: فقط یک استعلام از بانک مرکزی باقی مانده که فکر می کنم تا پایان هفته جاری به کمیسیون ارسال شود.
وی در عین حال افزود: اگر این استعلام هم ارسال نشود، تقریبا نتیجه آن مشخص است و رای نهایی را طی هفته آینده اعلام خواهیم کرد.

** خبر آزادی بابک زنجانی صحت ندارد
پورمختار درباره خبری مبنی بر آزادی بابک زنجانی با قرار وثیقه نیز گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد اما بابک زنجانی باید برای برگشت دو میلیارد و 60 میلیون یورو پول ملت ایران همکاری های لازم را با نهادهای مربوطه داشته باشد.

** کمیسیون اصل نود از ترکان برای حضور در این کمیسیون دعوت می کند
وی همچنین درباره سخنان مشاور رییس جمهوری در خصوص افشای پرونده فساد مالی بسیار بزرگ از دولت دهم در آینده ای نزدیک نیز گفت: از آقای ترکان دعوت خواهیم کرد تا در کمیسیون اصل نود مجلس درباره این مطلب توضیح دهد.
سیام(4)**9103**2025**9132**1535
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن