تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819036428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باغ های معلق در هتل + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



باغ های معلق در هتل + تصاویر





به گزارش سرویس کشکول جام نیوز ؛ طرح باغ های معلق بعد از سالیان سال به راهی برای جذب مسافر به هتل گردشگری "پارک رویال" شده است. این هتل دارای باغ های معلقی است که در بالکن های طبقات ساخته شده است و در هر طبقه گونه های درختی متفاوت خواهند بود.  

  این هتل تمام انرژی خود را سعی دارد از این باغ ها به همراه سلولهای خورشیدی که در گوشه و کنار آن قرار گرفته است تامین کند و از این لحاظ به هتلی با کمترین میزان مصرف انرژی تبدیل شده است و به همین دلیل سیل جوایز به سمت طراح آن سرازیر شده است. این هتل قرار است با 367اتاق ساخته شود و هزینه ساخت آن نزدیک به 350 میلیون دلار خواهد بود. این هتل نیازمند فضایی 15 هزار متر مربعی است که بخش اعظمی از آن را باغ ها تشکیل داده اند. تا به الان این طرح برنده 12 جایزه مختلف شده است و به عنوان یکی از عوامل پاکی سنگاپور –کشوری که قرار است در آن ساخته می شود- شناخته می شود.  





 




۱۳۹۲/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن