تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشور در حال عبور از یک گذرگاه حساس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم در مجلس: کشور در حال عبور از یک گذرگاه حساس است کرج- ایرنا- نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور درحال عبور از یک گذرگاه حساس و سنگین است، گفت: در این وضعیت امور را باید به خوبی و با روش های صحیح مدیریت کنیم ولو اینکه از نظر معیشتی ضربه بخوریم.


به گزارش ایرنا،ˈمحمدجواد کولیوندˈ روز سه شنبه در جمع دبیران مدارس شاهد و دبیرستان پسرانه علی بن ابیطالب (ع ) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: برای اعمال شیوه صحیح مدیریت کشور باید از تجارب گذشته استفاده کنیم و به عنوان چراغ راه آینده بهره ببریم .
این نماینده مجلس افزود: توکل به خدا، وحدت و توجه کردن به اهداف والای نظام اسلامی رمز موفقیت برای گذر از تمام مشکلات است.
وی درادامه با تجلیل از زحمات معلمان مدارس گفت: آموزش و پرورش درتمام جوامع از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید به این بخش نگاه سرمایه ای داشت.
وی از آموزش و پرورش را به عنوان یک دستگاه سرمایه گذارو مولد نام برد و افزود: این بخش نیروی انسانی کارآمد مورد نیاز جامعه را تامین می کند.
کولیوند ادامه داد: امروز قدرت های سطله جوی جهان در تلاش هستند از توسعه و پیشرفت در ایران اسلامی جلوگیری کنند.
این نماینده مجلس افزود: با وجود تحریم های ظالمانه و فشارهای خارجی، ایران اسلامی از نظر علمی، نانوتکنولوژی، سلول های بنیادین و ... پیشرفت بزرگی کرده است.
وی با اشاره به نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال ها ما را هدایت و راهنمایی می کند تا کشور از بحران های اقتصادی و سیاسی خارج شود. ک/2
693/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن