تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین فراخوان جشنواره عکس منابع طبیعی در استان سمنان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان صیادجو:
دومین فراخوان جشنواره عکس منابع طبیعی در استان سمنان برگزار می شود
دامغان - خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برگزاری دومین فراخوان جشنواره عکس به مناسبت هفته گرامیداشت منابع طبیعی در این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل صیادجو در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اظهار داشت: دومین فراخوان جشنواره عکس به مناسب هفته گرامیداشت منابع طبیعی از سوی این اداره کل، تشکل های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود. وی تصریح کرد: دومین فراخوان جشنواره عکس به مناسبت هفته گرامیداشت منابع طبیعی بعنوان حفظ منابع طبیعی، استمرار حیات پایدار است که به صورت استانی برگزار خواهد شد. مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به محورهای این جشنواره پرداخت و افزود: حریق جنگلها و مراتع، جاذبه های طبیعی استان سمنان، اثرات محیط زیست سالم در زندگی روزمره، تخریب منابع طبیعی، حیات وحش، گونه های گیاهی استان، آفات و بیماری های مراتع و جنگلها و کنترل سیلاب ها و مهار هرز آب ها از مهمترین محورهای دومین فراخوان جشنواره عکس به مناسبت هفته گرامیداشت منابع طبیعی است. صیادجو یادآور شد: از تمامی علاقمندان به طبیعت دعوت بعمل می آید حداکثر 10 عکس در هر موضوع با سایز اصلی و فرمت JPEG یا JPG در قالب CD و DVD تا تاریخ 25 اسفند ماه سالجاری به دبیرخانه جشنواره واقع در سمنان- بلوار 17 شهریور، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان واحد روابط عمومی ارسال دارند. وی اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص نیز در سایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به آدرس http://semnan.frw.org.ir ارائه شده است. مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: به برگزیدگان آثار دومین فراخوان جشنواره عکس به مناسبت هفته گرامیداشت منابع طبیعی جوایز ارزنده اهدا خواهد شد. دومین جشنواره عکس به مناسبت هفته گرامیداشت منابع طبیعی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سمنان، مدیریت بانک کشاورزی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار می شود. هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفند بوده و شعار این هفته به نام منابع طبیعی با مردم برای مردم نامگذاری شده است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن