تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراضی مستعد کشاورزی در گیلان باید حفظ شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان بنیادی :
اراضی مستعد کشاورزی در گیلان باید حفظ شوند
رشت – خبرگزاری مهر: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان بر لزوم حفظ و صیانت از اراضی مستعد کشاورزی استان تاکید کرد.



ایرج بنیادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ارزش اقتصادی زمین در گیلان  بسیار بالا است  متاسفانه برخی افراد سودجو به قیمت پائین اراضی مستعد کشاورزی استان را خریداری و تبدیل به ویلا و غیره می کنند. وی همچنین حفظ اراضی با هدف خودکفایی محصولات کشاورزی در کشور را یک ضرورت دانست و اظهارداشت: سازمان  جهاد کشاورزی با قاطعیت از تغییر کاربری بی رویه اراضی استان برخورد خواهد کرد. معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گیلان بر لزوم سرمایه گذاری در تولید قارچ  در استان تاکید کرد و گفت: پرورش قارچ بصورت صنعتی با ظرفیت  200 تا 250 تن  در سال نیاز به شش هزار متر مربع زمین نیاز است.  وی افزود:  متقاضیان باید به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مراجعه  تا نسبت به  تکمیل پرونده اقدامات لازم را انجام دهند. بنیادی اظهارداشت: پس از تشکیل پرونده مجوز لازم برای متقاضیان صادر  و افراد می توانند از سیستم بانکی تسهیلات نیز دریافت کنند. وی ادامه داد: برای پرورش قارچ بصورت خانگی افراد باید به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه داشته باشند. معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گیلان گفت: طرح جامعه زهکشی در استان تهیه و با تامین اعتبار این طرح اجرا خواهد شد. وی یادآورشد: برای تامین آب زراعی  استان طرح های خوبی بر اساس منابع آبی داخلی طرح ریزی شده است.      


۱۳۹۲/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن