تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802355508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش: فوتبال در خون ايرانيان جاري است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کي‌روش: فوتبال در خون ايرانيان جاري است
کارلوس کي‌روش با اعلام اين که براي صعود از گروه F جام‌جهاني با ايران نااميد نيست، گفت ديدگاه نادرستي نسبت به ايران در جهان وجود دارد.

کارلوس کي‌روش که از سال 2011 هدايت تيم ملي ايران را بر عهده گرفته است، موفق شد اين تيم را پس از يک دوره غيبت به جام جهاني برساند و تابستان آينده بايد در کنار سه تيم آرژانتين، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين به رقابت بپردازد.

سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران مي‌گويد با صعود ايران به جام‌جهاني تازه کار براي اين کشور شروع شده است. او در گفت‌وگو با پايگاه اينترنتي "Elcomercio" عنوان کرد: جهانيان ديدگاه بدي نسبت به ايران دارند. در حالي که اين ديدگاه درست نيست و فکر مي‌کنم با صعود ايران به جام‌جهاني تا حدودي اين ديدگاه از بين برود و مردم اين کشور با ديدن بازي‌هاي تيم ملي کشورشان در جام‌جهاني احساس افتخار کنند.

سرمربي تيم ملي ايران درباره تاثير تحريم اقتصادي روي تيم ملي ايران گفت: قطعا تحريم‌هاي اقتصادي روي فوتبال ايران تاثير گذاشته است و ما از اين بابت متضرر شده‌ايم. فکر مي‌کنم مردم کشورهاي دنيا درباره ايران قضاوت نادرستي دارند. آنها بايد در ايران زندگي کنند تا بدانند چيزهايي که درباره اين کشور گفته مي‌شود، درست نيست، زيرا ايران مانند بقيه کشورهاست. مردم در ايران مثل همه جا مي‌خندند، گريه مي‌کنند، فرزندان‌شان را به مدرسه مي‌برند و در ترافيک گير مي‌کنند. انسان‌ها همه برابر هستند.

ورزشگاه "کوريتيبا" که قرار است در آن بازي اول ايران در جام‌جهاني برابر نيجريه برگزار شود، هنوز به آمادگي نرسيده و اين باعث مي‌شود به احتمال زياد محل برگزاري ايران و نيجريه تغيير کند. کي‌روش درباره تغيير ورزشگاه "کوريتيبا" گفت: براي من مهم نيست که تيمم در ورزشگاه کوريتيبا بازي کند يا خير اما فکر مي‌کنم همه چيز در برزيل طبق برنامه پيش برود و اين ورزشگاه نيز مانند ورزشگاه‌هاي ديگر براي ميزباني جام جهاني 2014 برزيل آماده شود.

سرمربي 60 ساله تيم ملي ايران درباره هم‌گروهي با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين گفت: اين گروه براي ما بسيار سخت است. در اين گروه با قهرمان آفريقا، آرژانتين که يک تيم مدعي است و يک تيم اروپايي به نام بوسني هم‌گروه شده‌ايم. هدفمان در اين گروه دوم شدن است و مي‌دانيم که رسيدن به آن کار دشواري است اما اين به اين معنا نيست که نااميد باشيم و تلاشي نکنيم. در جام‌جهاني شگفتي‌هاي زيادي رخ مي‌دهد و ما نيز تلاش مي‌کنيم يکي از تيم‌هاي شگفتي‌ساز جام بيستم باشيم.

جام جهاني 2014 دومين جام‌جهاني کارلوس کي‌روش است. او در سال 2010 نيز با تيم ملي پرتغال در جام‌جهاني حضور داشت که در دور دوم با شکست از اسپانيا از اين رقابت‌ها حذف شد.

کي‌روش درباره دومين حضورش در جام‌جهاني گفت: تا به حال به شکل‌هاي مختلف در جام‌جهاني حضور داشتم اما درست است جام‌جهاني 2014 برزيل دومين جام‌جهاني من است که به عنوان سرمربي روي نيمکت مربيگري يک تيم مي‌نشينم و مي‌دانم که حضور به عنوان سرمربي، جام‌جهاني چه اهميتي دارد. از هم‌اکنون سومين حضورم در جام‌جهاني را نيز برنامه‌ريزي کرده‌ام.

سرمربي تيم ملي ايران که سابقه هدايت باشگاه رئال مادريد و حضور در کنار سر آلکس فرگوسن را در کارنامه خود دارد، در پايان گفت: فوتبال در خون ايرانيان جاري است و از اين که در اين کشور فوتبالي مربيگري مي‌کنم، خوشحالم. ايران مانند خيلي از کشورها نيست که شوق مصنوعي براي فوتبال داشته باشد که مردم ايران علاقه بسيار زيادي به اين رشته ورزشي دارند و هميشه تيم ملي‌شان را حمايت کرده‌اند.

سه شنبه 1392/11/29 08:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن