تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدعلی نجفی فعلا در سازمان میراث فرهنگی ماندگار شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
محمدعلی نجفی فعلا در سازمان میراث فرهنگی ماندگار شد

محمدعلی نجفی فعلا در سازمان میراث فرهنگی ماندگار شد
با به پایان رسیدن جلسه‌ی امروز شورای معاونان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اعلام شد که نجفی فعلا قصد رفتن از این سازمان را ندارد.

به گزارش نامه نیوز، بعدازظهر امروز (چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه)، جلسه‌ی اضطراری شورای معاونان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد و قرار بود در آن، محمدعلی نجفی درباره‌ی «ماندن» یا «رفتن» خود سخن بگوید.

این جلسه، بعد از حدود سه ساعت، دقایقی پیش به پایان رسید و رییس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی - جلیل گلشن - درباره‌ی مفاد آن به خبرنگار ایسنا گفت: تا این لحظه اتفاقی نیفتاده و ان‌شاءالله آقای نجفی در سازمان می‌ماند.

همچنین مدیرکل دفتر بررسی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - رحمت‌الله رئوف - نیز که در جلسه‌ی شورای معاونان حضور داشت، درباره‌ی استعفای نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی، تأکید کرد: خیلی چیزها ممکن است بین آقای نجفی و رییس‌جمهور اتفاق بیفتد که ما از آن خبر نداشته باشیم، اما نجفی در جلسه‌ی امروز تأکید کرد که قصد ندارد از سازمان برود.

او با بیان این‌که هر کسی ممکن است روزی از سمتش کنار رود، به خبرنگار ایسنا گفت: در جلسه‌ی امروز، به شایعه‌هایی اشاره شد که درباره‌ی رفتن نجفی از سازمان میراث فرهنگی مطرح شده است؛ او این موضوع را رد و تأکید کرد که در سازمان می‌ماند و تا روزی که هست، با قدرت در خدمت این سازمان و اهداف آن خواهد بود.

رئوف همچنین افزود: با توجه به شناختی که از آقای نجفی دارم، او محکم و استوار در سمت ریاست سازمان باقی خواهد ماند.





1392/11/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن