تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803670500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب ترین اشتباهات پزشکان جهان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عجیب ترین اشتباهات پزشکان جهان
با همه سخت گیری ها بازهم دنیای پزشکی گاهی دچار شوک های بزرگی میشود و آن ناشی از اشتباهات باورنکردنی است که گاهی باعث مرگ دیگر انسان ها نیز می شود. به گزارش  نامه نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،پزشکان سال های بسیار درس می خوانند تا بتوانند در رشته ای متخصص شده و مشغول به کار شوند چرا که در آینده جان انسان های دیگر دست آن ها خواهد بود. با همه سخت گیری ها بازهم دنیای پزشکی گاهی دچار شوک های بزرگی میشود و آن ناشی از اشتباهات باورنکردنی است که گاهی باعث مرگ دیگر انسان ها نیز می شود.


1.اشتباهات پزشکی


در بسیاری از مشاغل افراد در چند قسمت مختلف مشغول به کارند و در حوزه پزشکی این امر به مراتب بیشتر است و گاهی برخی از پزشکان در چندین داروخانه و بیمارستان کار می کنند این در حالی است که امار ها نشان می دهند سالانه تنها 44000 نفر بر اثر اشتباهات پزشکی جان هود را در امریکا از دست می دهند و پرشکان با محدود کردن کارهای خود باید وقت بیشتری را برای بیمارانشان بگدرانند و بیشتر به جنبه علمی تا مادی توجه داشته باشند زیرا نجات جان انسان ها تنها بر عهده ان هاست.




2.رشوه


درست مانند سیاست،حرفه پزشکی نیز با قدرت پردازش می کند و قدرت به معنی دریافت رشوه برای بیشتر وقت گذاشتن و اهمیت دادن به مسایلی خاص است.


درست مانند سیاست،حرفه پزشکی نیز با قدرت پردازش می کند و قدرت به معنی دریافت رشوه برای بیشتر وقت گذاشتن و اهمیت دادن به مسایلی خاص است.


امار ها نشان می دهند برخی از پزشکان ختی رشوه مدیریت هتل 5 ستاره و یا کشتی های ابر غول را از بیماران خود دریافت می کنند از این رو با صرف وقت کمتری برای بیماران دیگرشان جان ان ها را به خطر می اندازند از این رو همیشه پزشکی مطمئن و لایق انتخاب کنید.باهات باورنکردنی است که گاهی باعث مرگ دیگر انسان ها نیز می شود.






3.اهداف واقعی


یکی از جنبه های اساسی برای راه اندازی هر کسب و کاری اهمیت دادن به جنبه مالی ان است و هر فردی که وارد حوزه پزشکی می شود بیشتر هدف خود را باید نجات جان انسان ها بداند و اگر تنها هدف او کسب درامد در این حوزه باشد مغز او حداکثر تلاش خود را برای فراگیری علم پزشکی انجام نمی دهد و کارفرمایان و مدیران بیمارستان ها باید توجه ویژه ای به حقوق پرستاران داشته باشند زیرا بر طبق اخرین امار بیش از 93 درصد از فشار های روانی در حوزه پزشکی در پرشتاران است زیرا مدت زمان بیشتری را با بیماران در شرایط سخت می گذرانند.






4.تجویز انتی بیوتیک ها


تا به حال با پزشکانی برخورد داشته اید که به دلیل ابتلا به انفولانزا و ویروسی برای شما طوماری از انتی بیوتیک ها را تجویز کنند؟
اگر جوابتان بله است بد نیست بدانید انتی بیوتیک ها باعث ایجاد یک پدیده وحشتناک در بدن شما می شوند و بهترین پزشکان دنیا امروزه در موارد خاص ان را برای بیمارانشان تجویز می کنند پس هوشیار باشید زیرا این ساده ترین راه شناسایی یک پزشک معتبر و قابل اطمینان است.






5.تسکین دهنده های مخدری


امروزه جراحان دنیا بعد از بهوش امدن بیماران به دلیل درد فراوانی که دارند تزریق تسکین دهنده های درد را تجویز می کنند اما این کار خطرناک حال مریض را بدتر می کند وعارضه های جانبی شدیدی را در سال های بعد برای بیمار به وجود می اورند و در یک مطالعه گسترده، مجله انکولوژی بالینی نشان داد که کمتر از یک سوم از مواد مخدر تجربی اثرات مفید آن در بیمار دارند، در حالی که دو سوم حداقل یک عارضه جانبی شدید دارند و زندگی فرد را تهدید می کنند.






6.جراحی غیر ضروری


پزشکان همواره باید مبنای کار خود را جوری قرار دهند که جراحی و اتاق عمل اخرین راه حل و چاره برای بیمار و شانس درمان او وجود باشد و این در حالی است که سالانه تعداد زیادی از بیماران با درمان های ساده بهبود می یابند اما پزشکان برای دریافت پول بیشتر ان ها را به زیر تیغ جراحی می فرستند.






7.غفلت


در سال 2012 ،36000 نفر بر به خاطر شکایت از پزشکشان ان ها را به دادگاه کشاندند و غفلت در حوزه پزشکی (دادن داروی اشتباهی به بیمار،تجویز درمان های دیگرو ...)باعث مرگ و میر تعداد زیادی از بیماران شده است.




8.تنبلی


برخی از پزشکان تنها به دلیل تنبلی باعث مرگ و میر بیماران زیادی شده اند و در موارد نادری مانند فراموش کردن گرفتن فشار خون و یا اندازه گیری قند خون و یا شستن دست و .... پزشکان و پرستاران زیادی جان بیماران زیادی را به خطر انداخته اند.




9.کشتن از سر ترحم


گاهی اوقات در اتاق جراحی پزشکان با مسایلی مانند وجود نداشتن هیچ راهی برای بیماران و یا به اغما رفتن بیماران روبرو می شوند و از این رو بر اساس یک مرگ طراحی شده بیمار را از بین می برند و برای اینکه خانوادشان سال ها پشت در اتاق سی سی یو نمانند ان ها را می کشند.






10.پرهیز از صحبت کردن با بستگان بیماران
پزشکان اغلب از صحبت کردن در برابر همکاران یا بیمارستان ، طفره می روند و به جای هشدار دادن و اگاه کردن والدین بیمار از وضعیت بیمارشان اوضاع را خوب جلوه می دهند و برای انکه بستگان به پزشکشان استرس وارد نکنند و مزاحم او نشوند با والدین بیمار کمتر روبرو می شوند.




1392/11/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن