تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803348009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشن نیکوکاری با شعارتوانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حسنلو خبر داد:
برگزاری جشن نیکوکاری با شعارتوانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران
زنجان -خبرگزاری مهر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، از برگزاری، بیست و چهارمین جشن نیکوکاری با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران» طی سه روز متوالی خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حسنلو با اعلام خبر مذکور از همکاری صمیمانه مردم استان در طرح‌های اجرایی کمیته امداد طی سال تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در روزهای پایانی سال برگزاری جشن نیکوکاری است، اظهار کرد: این جشن در آستانه سال نو و با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف که یکی از مهم‌ترین اهداف امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد مقدس است، اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان،با اشاره به اینکه امسال جشن نیکوکاری طی روزهای چهاردم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: روز چهاردم اسفند این جشن در مدارس استان، روز پانزدهم با برپایی پایگاه‌های مختلف در سطح معابر استان و شهرستان‌ها و روز شانزدهم که مصادف با روز جمعه است، این جشن ملی معنوی در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

حسنلو، در ادامه ثبت نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام، طرح شفا و طرح یاسین را از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در سطح پایگاه‌های دایر شده در استان عنوان کرد و اذعان داشت: همچنین شماره حسلب 0108640426007 سیبای این نهاد نزد بانک ملی نیز برای واریز وجوهات نقدی مردم استان در قالب این جشن در نظر گرفته شده است.

وی،با اشاره به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای اجرای جشن نیکوکاری در مدارس استان تصریح کرد: کمک‌هایی که از مدارس استان جمع‌آوری می‌شود، پس از واریز به حساب امداد در اختیار مسئولان مدارس قرار می‌گیرد تا نسبت به توزیع آنها در بین دانش‌آموزان اقدام شود.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان، همچنین به همکاری بسیج مستضعفین با کمیته امداد در برقراری پایگاه‌های جشن نیکوکاری در سطح معابر استان و همچنین مصلی‌های برگزاری نماز جمعه اشاره کرد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده از محل این پایگاه‌ها در بین خانواده‌های نیازمند که قبلا از طریق امدادگران شناسایی شده‌اند، بر اساس اولویت نیازمندی توزیع خواهد شد.

حسنلو، از همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در برگزاری این جشن خبر داد و ادامه داد: صدا و سیمای استان طی هفته احسان مسئولیت اطلاع رسانی و تبلیغات این جشن ملی معنوی را به عهده دارد.

وی، با یادآوری جمع‌آوری 10 میلیارد ریال کمک مردمی در سطح استان در جشن نیکوکاری سال گذشته پیش بینی کرد: امسال میزان کمک‌های مردمی  100 درصد افزایش یابد.

حسنلو طرح جدید دیگری که همزمان با جشن نیکوکاری سال جاری برگزار می‌شود، جمع‌آوری اقلام و لوازم قابل استفاده تعویضی شهروندان است که مردم استان در صورت تمایل می‌توانند، آنها را در اختیار امداد قرار دهند تا نسبت به توزیع آن در بین خانواده‌های مددجو اقدام شود.


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن