تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802179669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 53 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان حاجی اکبری:
بیش از 53 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند
گرگان- خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: در حال حاضر حدود 53 هزار و 261 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان هستند که از این بین 100 هزار و 759 نفر از خدمات دائم کمیته امداد استان استفاده می کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، عباس حاجی اکبری  ظهر دوشنبه درگفتگو با خبرنگاران ابراز داشت: از بین خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد  هستند 19 هزار و 970 ساکن شهر و 33 هزارو 281 خانوار نیز در روستا هستند، که به تفکیک جنسیت 27 هزار و 712 نفر مردان و 73 هزار و 47 نفر نیز بانوان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند. وی افزود: همچنین در حال حاضر از بین مددجویان کمیته امداد 965 خانوار زندانی، 114 خانواده سربازان متاهل، 7 هزار و 617 نفر دانش آموزان و هزار و 872 نفر نیز دانشجویان تشکیل می شوند. حاجی اکبری ادامه داد: در حال حاضر 63 درصد خانوارهای تحت پوشش در استان از اقلیت شیعه و 37 درصد از خانواده های اهل سنت هستند و همچنین 27 هزار و 253 نفر از افرادی که سرپرست خانوده آنها فوت کرده است ، 4 هزار و 143 خانوار مطلقه و 15 هزار و 389 خانوار از کار افتاده  از جمله مدد جویانی کمیته امداد هستند. وی با اشاره به اینکه هم اکنون شش هزار و 510 خانوار مددجوی کمیته امداد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند، عنوان داشت: این افراد علاوه بر دفترچه بیمه خدمات درمانی کمیته امداد، تحت بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند که می توانند بعد از 10 از حقوق بازنشستگی استفاده کنند. مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین در حال حاضر سه هزار و 710 نفر از روستاییان تحت پوشش نیز از طریق صندوق بیمه عشایر و روستایی بیمه  شده اند. وی افزود: در ده ماهه ابتدای امسال حدود شش میلیارد و 526 میلیون تومان اعتبار بیمه بابت خانواده های شهری به تامین اجتماعی پرداخت شده است و همچنین در 10 ماهه امسال حدود یک میلیارد و 616 میلیون تومان به صورت بلاعوض بابت هزینه های درمانی مددجویان پرداخت شده است. ایجاد اشتغال برای یک هزار و 345 خانوار در استان مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد استان توانسته برای هزار و 345 خانوار استان با پرداخت تسهیلاتی حدود 120 میلیارد 777 میلیون ریال ایجاد اشتغال نماییم. وی افزود:  همچنین توانسته ایم برای  490 نفر از مددجویان با پرداخت وام با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 238 میلیون ريال اشتغال خانگی ایجاد کنیم. وی با اشاره به برگزاری دوره های حرفه آموزی برای مددجویان تصریح داشت: امسال سه هزار و 49 نفر از خانواده های تحت پوشش استان برای ورود به اشتغال موفق آموزش های متعددی را دیده اند که برای این امر اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 124 میلیون ريال به صورت بلاعض به مراکز آموزشی پرداخت شده است. حاجی اکبری با عنوان اینکه سه هزارو 31 خانواده در استان از سالهای قبل برای اشتغال ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این خانواده ها هم اکنون توانسته اند به خودکفیی برسند و قرار است تا جشن خودکفایی آنان را در سال 93 برگزار کنیم و مستمری آنان نیز قطع می شود. وی گفت: امسال به بیش از 5 هزار و 535 نفر از افراد اعم از تحت پوشش و غیره وام های مختلف با اعتباری حدود 43 میلیارد و 632 میلیون ريال  پرداخت شده است.. مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به تعداد دانشجویان تحت پوشش اذعان داشت: در حال حاضر 375 دانشجو در رشته کاردانی، از بین 200 نفر دخترو 175 نف پسر هستند و همچنین در رشته کارشناسی هزار و 438 دانشجو که 107 نفر دختر و 431 نفر پسر هستند. وی اضافه کرد: دانشجویان در رشته کارشناسی ارشد 56 نفر هستند که 46 نفر دخترو 10 نفر پسر هستند و در رشته دکتری 21 نفر بوده که از این بین 14 نفر دختر و 7 نفر پسر می باشند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن