تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819165781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاملیت عرضه یک درصد از منابع ورودی صندوق توسعه ملی به بانک کشاورزی داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عاملیت عرضه یک درصد از منابع ورودی صندوق توسعه ملی به بانک کشاورزی داده شد تهران-ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی عاملیت عرضه یک درصد ازمنابع صندوق توسعه ملی را به منظور ساماندهی تولید و افزایش بهره وری تولید گوشت قرمز در اختیار بانک کشاورزی قرار دادند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز خود که به منظور بررسی گزارش کمیسیون تلفیق و رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه تشکیل شده بود، تصویب کردند که یک درصد از منابع ورودی به صندوق توسعه ملی در سال 1393 پرداخت شود.
بر این اساس این منابع به منظور ساماندهی تولید و افزایش بهره وری تولید گوشت قرمز سالم و عرضه مناسب به بازار مصرف در قالب طرح پروار بندی دام عشایر با اصلاح و افزایش بهره وری زنجیره تولید از طریق قرارداد عالمیت در اختیار بانک کشاورزی قرار می گیرد تا با معرفی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری کشاورزی عشایر به صورت تسهیلات به طرحهای سرمایه گذاری عشایر و تشکلهای مربوطه پرداخت شود.
نمایندگان همچنین در اصلاحیه تبصره هفت لایحه بودجه مقرر کردند مرجع قانونی ذیربط جایگزین عبارت مجمع عمومی بانکها شود.
بر این اساس کمیته ای مرکب از معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، وزرای امور اقتصادیی و دارایی صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و رییس کل بانک مرکزی ایران اجازه دارد تا وجوه حاصل از مانده وجوه اداره شده و یارانه سود تسهیلاتی که تا پایان 1392 پرداخت نشده است را برای افزایش سرمایه بانکهای دولتی و یا پرداخت وجوه اداره شده اختصاص دهد.
سیام(3)**2021**1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن