تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820020059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریان تکفیری برای رسیدن به اهداف شومشان هرنوع جنایتی راانجام می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: جریان تکفیری برای رسیدن به اهداف شومشان هرنوع جنایتی راانجام می دهند زاهدان- ایرنا- رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جریان تکفیری فقط یک گروه جنایتکار که مخالفانش را گردن می زند، نیست بلکه جریانی افراطی است که برای رسیدن به اهداف غیر انسانی خود هر عمل ننگینی را انجام می دهند.


حجت الاسلام والمسلمین سید ˈرضا تقویˈ روز دوشنبه در حاشیه نشست ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جریان همه اعمال غیر انسانی خود را به نام اسلام و جهاد فی سبیل الله می نامند تا چهره خشنی از دین مبین اسلام در جهان ترسیم کند.
وی تصریح کرد: جهان اسلام در شرایط کنونی با وجود جریان تکفیری در وضعیت جدید و خطرناکی قرار گرفته است زیرا این جریان تهدیدی برای اسلام و مسلمانان محسوب می شود.
وی اظهار داشت: این عده به جای توجه به رژیم خبیث صهیونیستی، به اسم اسلام و شریعت اکثر مسلمانان کشورهای سوریه، عراق و لبنان را قتل عام می کنند و با زمینه سازی جنگ، خشونت و اختلاف در کشورهای اسلامی، دشمنان اسلام را خشنود کرده اند.
وی ادامه داد: گروههای تکفیری با اعمال ننگین و غیر انسانی خود به دشمنان کمک کردند تا چهره اسلام را همان گونه که خودشان می خواهند به جهان معرفی کنند در صورتی که اسلام دین مهربانی و عطوفت است.
وی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی ائمه جمعه و جماعات باید مشکلات جهان اسلام را مطرح کنند تا سبب روشنفکری عموم مردم جامعه شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تقدیر از برگزار کنندگان همایش ائمه جمعه اهل سنت گفت: نقش سازنده ائمه جمعه و جماعات در میان مردم، ایجاب می کند در شرایط فعلی چنین نشست هایی برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: حضور علمای شیعه و سنی در کنار یکدیگر و انس و الفت میان آنان اثرات بسیار خوب و مثبتی در میان مردم دارد. ک/3
7312 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن