تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صربستان و جمهوری آذربایجان توافق نامه همکاری نظامی امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صربستان و جمهوری آذربایجان توافق نامه همکاری نظامی امضا کردند بلگراد-ایرنا- وزیران دفاع صربستان و جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در بلگراد به منظور تقویت و گسترش همکاری های نظامی دو جانبه توافق نامه همکاری امضا کردند.


به گزارش ایرنا، نبویشا رودیچ و ذاکر حسن اف پس از امضای توافق نامه همکاری های نظامی دو جانبه در کنفرانس خبری مشترک ضمن رضایت از روابط خوب دو کشور، امضای این توافق نامه را در جهت گسترش روابط دو جانبه در تمامی عرصه ها بسیارمهم توصیف کردند.
وزیر دفاع صربستان گفت: امضای توافق نامه نظامی پایه و چارچوب قانونی را برای ادامه گسترش همکاری های نظامی- اقتصادی، نطامی- آموزشی و نظامی– پزشکی فراهم می سازد.
رودیچ همچنین امضای قرارداد نظامی بین دو کشور صربستان و جمهوری آذربایجان را حاکی از وجود روابط دوستانه و همکاری های استراتژیکی بین دو کشور خواند.
وی همچنین انجام تمرینات مشترک نیروهای دو کشور را برای تقویت توانایی های عملیاتی ارتش صربستان بسیار مؤثر دانست و افزود: ارتش ملی جمهوری آذربایجان در طی سال جاری میلادی در تمرینات مشترک ارتش های دو کشور تحت عنوان ˈویکینگ 14ˈ شرکت خواهد کرد.
تومیسلاو نیکولیچ و الهام علی اف رییسان جمهوری صربستان و آذربایجان در فوریه سال 2013 میلادی در باکو پیمان استراتژیکی بین دو کشور را جهت تقویت روابط و همکاری های دو جانبه در عرصه های مختلف امضا کردند.
ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان همچنین در کنفرانس مشترک با همتای صربستانی خود در بلگراد همکاری های نظامی دو کشور را حائز اهمیت عنوان کرد و امضای توافق نامه نظامی بین باکو و بلگراد را به منظور بهبود و گسترش این همکاری ها مفید و مؤثر خواند.
وی همچنین ضمن خوب دانستن همکاری های نظامی دو کشور بر ادامه توسعه همکاری های دو جانبه تاکید کرد.
اروپام**2061**1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن