تبلیغات
تبلیغات متنی
رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید
آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت
تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی
محبوبترینها
بررسی دلایل قانع کننده برای خرید صنایع دستی اصفهان
راه های جلوگیری از جریمه های قبض برق
آشنایی با سایت قو ایران بهترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور
بهترین شرکتهای مهندسی در آلمان
صفر تا صد حق بیمه 1403! فرمول محاسبه حق بیمه
نقش هدایای سازمانی در افزایش انگیزه و تعهد کارکنان
کلینیک پروتز و ساخت اندام مصنوعی دکتر اجرائی
چگونه میتوانیم با ترانسفر وایز پول جابجا کنیم؟
بهترین مدلهای [صندلی گیمینگ] براساس نقد و بررسی کاربران
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1804248641
مریلا زارعی با لباس بلند و تیره احساسامنیت میکند
واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مریلا زارعی با لباس بلند و تیره احساسامنیت میکند
"آنا ثانی" گفت: ساده پوشی بخشی از شخصیت "مریلا زارعی" است او میگوید در لباسهای بلند و تیره امنیت و آرامش را احساس میکند.
به گزارش جام به نقل از باشگاه خبرنگاران، طراحی لباس قسمتی از سینما است، اما این هنر منحصر به طراحی لباس برای کاراکترهای داخل فیلمها نمیشود و هر جا که هنرمندان سینما به یک بهانه سینمایی مقابل دیده مردم و خبرنگاران قرار میگیرند بازهم پای طراحی لباس به میان میآید. کسی که برای هنرپیشگان سینما طراحی لباس را انجام میدهد در حقیقت یکی از طراحان مد در آن جامعه هم محسوب میشود، میتوان در این رابطه اشاره کرد به موجی که در استفاده از لباسهای سنتی توسط بازیگران سینما بین بانوان ایرانی به راه افتاد و معقولترین ترکیب میان سنت و تجدد را به ویترین اجتماع ما آورد، امسال نوع پوشش "مریلا زارعی" هنگام دریافت سیمرغ بلورین توجه خیلیها را جلب کرد او به شدت ساده پوشیده بود اما اتفاقا زیبایی کار در همین سادگی بود. در رابطه با پوشش "مریلا زارعی" با طراح لباس او به گفتگو نشستهایم که مشروح آن را در مصاحبه زیر میخوانید. خانم "آنا ثانی" کمی از خودتان برایمان بگوئید. آیا از ابتدا به هنر طراحی لباس علاقمند بودید و یا از جایی یا زمانی تصمیم به روی آوردن به این رشته هنری کردید؟ متولد ۱ بهمن ۱۳۵۶ هستم. در تهران به دنیا آمدم و خودم را متعلق به خطه پدرو مادرم میدانم. پدرو مادرم اهل (گیلان) "رودبار" هستند، آنقدر نوستالوژیهای آن محیط به خلق اتفاقات جدید در درون من کمک کرده که ترجیح میدهم همیشه اسمش را داشته باشم، خوشحالتر میشدم اگر میگفتم زادگاه من شمال است ولی به هرحال وارد مقطع دبیرستان که شدم از رشته گرافیک هنرستان شروع کردم آن زمان رشته جدیدی در کارودانش به نام گرایش طراحی و دوخت آمده بود. واقعیت این است که این رشته در مقطع زمانی خودش هیچ جذابیتی نداشت، فارغالتحصیل شدن از رشته طراحی و دوخت، چیزی بیمعنی بود و یا میگفتند که این رشته برای بچههای تنبل است، ولی برای من جذابیت و کشش ایجاد کرد و من با پدرم صحبت کردم و خانواده خیلی مخالف تغییر تصمیم من بودند ولی به هر حال انتخابش کردم و تحصیل در رشته طراحی و دوخت را ادامه دادم و از آن فارغالتحصیل شدم و در ادامه وارد رشته کاردانی طراحی و دوخت شدم و بعد تصمیم به ورود به دانشگاه سراسری را گرفتم، به این دلیل که کاردانی برایم راضی کننده نبود و دوباره پیش دانشگاهی علوم انسانی را خواندم و دوباره در کنکور هنر شرکت کردم و در رشته "نمایش عروسکی" قبول شدم و ساختوساز عروسکی را آغاز کردم و از سال ۷۳ جذب تئاتر شدم و متعاقب آن فعالیت خود را در سینما و تلویزیون شروع کردم و حدود ۱۳ سال در مقاطع مختلفی که مربوط به فعالیتهای سینما و تلویزیون میشد کار خود را شروع کردم و الان میتوانم بگویم، از سال ۸۷ تا به امروز این فعالیت را در بیرون ادامه دادهام با توجه به چیزهایی که طی این سالها به عاریه گرفتم و چه شاگردهایی که برای آن وقت زیادی را سپری کردم اکنون در خدمت شما هستم. ظاهرا گرایش شما به طراحی لباسهای "سنتی مدرن" است، این طور نیست؟ در اول مصاحبه به شما گفتم که خیلی دوست دارم که نام محل تولد پدرو مادر خود را بگویم، به این دلیل که آن فضا تأثیری بسیاری روی انتخاب من برای همین رشته تحصیلی گذاشت، تابستانها که میشد، پدر من میگفت که همه زندگی شهری ممنوع و میخواهیم برویم پیش پدرجان و مادر جان و در روستا زندگی کنیم، برای همین زمانی که به آنجا میرفتیم اسباب بازیهای شهری را به همراه نداشتیم و در آنجا بچهها همه چیز را میساختند یکی از آن کارهای جذاب ساختنی برای من، "عروسک" بود، یعنی عروسکهایی که فکر میکنم شما هم آنها را به یاد داشته باشید، عروسکهای دست سازی که انتخاب رنگها و موهایش را خود عهدهدار بودیم و خانم گلها و گل دانههایی که اسم آنها بود را خلق میکردیم و این اتفاقها به شدت روی من تأثیر گذاشت با توجه به اینکه مادربزرگ من خیاط بود و چهل تکههای کوچک را کیف میکردند، به هر حال چشم من این خلق شدنها را دید از آنها خاطراتی را در ذهن من گذاشت و علاقمندی به پارچهها و رنگها را از همان زمان در ذهنم شکل گرفت و بسیار از این موضوع لذت میبردم با توجه به اینکه پدری داشتم که خیلی به لباس زیبا حساس بود و هر جا که لباسی زیبا میدید خطاب به من میگفتند که "آنا" ببین چه لباس زیبایی این فرد برتن کرده است خوب اینها همگی حساسیت مرا بیشتر کرد و متوجه شدم که بازی با پارچهها را بیش از بازی با هر متریال و یا مادهای دیگر را در هنر دوست دارم و این قالب برایم لذت بخشتر است و ترجیح میدهم که اگر خلقی داشته باشم، این خلق در قالب لباس باشد. حالا شما به آن میگویید "سنتی"، ولی من اسم "سنتی" را روی آن نمیگذارم و باوری به سنتی بودن این کار ندارم و همه جا گفتهام "ایران" در زمینه پوشاک گنجینهای دارد که خیلی سال است دست به آن نبردهایم از نقوش اسلیمی، گل مرغها، کاشیها و همه چیزهایی که واقعا قدرت زیادی برای یک طراح در هر زمینهای ایجاد میکند که از آن الگوبرداری کند من آنها را به عاریه گرفتم. کاری که من انجام میدهم، سنتی محسوب نمیشود، کاری است که برگرفته از محیط فرهنگ و زیباییهای هنر چندین هزار سالهای است که در کشورم وجود دارد و من آن را تبدیل میکنم به یک پوششی که متعلق به جوان قرن ۲۰ باشد. اگر قرار باشد تمام آداب و مشکلها را به همان صورت صرفا سنتی نگه داریم من فکر نمیکنم قدرت ایجاد کشش برای استفاده کردن از این لباسها را داشته باشیم. کم کم برسیم به لباس خانم "زارعی" آنطور که ما میبینیم در کشورهای اروپایی هر هنرمندی برای خودش یک طراح لباس دارد، این مسئله با توجه به مقوله اعتماد در کشور ما شکل دیگری به خود میگیرد، چگونه این اتفاق یا این اعتماد برای طراحی لباسی در رنگ فیروزهای و با نوع اسلیمیشکل گرفت؟ دوستان دیگری هم که در کار هنری هستند، لطف داشتند و سراغ من آمدند و کمک کردند ولی ما الان به طرز مشخص درباره "مریلا زارعی" صحبت میکنیم، چون این لباس را مردم در این چند روز اخیر بیشتر دیدند، "زارعی" واقعا خودش را رها کرد و سپرد به من و اعتمادی که ایشان به من کردند، "زارعی" همیشه لباسهایشان را از اینجا انتخاب میکردند و یا طراحانشان به اینجا مراجعه میکردند یا اینکه خودشان میآمدند برای تهیه لباسی پیش من، به هر حال این رابطه شکل گرفت و پارسال هم لباس "زارعی" کار من بود و آن یک کاری بود که از آن لباس هم فیدبکهای خوبی داشتند و تمام آن پوشیدگیها رعایت شد و هر آنچه که من دوست داشتم در َآن جشن و آن شخصیت باشد، اتفاق افتاد. با توجه به سابقهای که من و "مریلا زارعی" با هم داشتیم این اعتماد به عمق بیشتری رسید. البته یک جاهایی کمی نگران بودند، چون اصولا ساده پوشی و ساده زیستی جزء بخشی از شخصیت او است، خیلی گرایشی به تجملات خاصی ندارند، مشکی ساده بلند و حتی یک جاهایی با چادر ارتباط گرمی هم دارند و از لباسهای پوشیده و خیلی بلند احساس امنیت میکنند. اینها را برای من تعریف کردند و میگفتند "آنا" بلند بودن و پوشیده بودن یک لباس برایم خیلی لذتبخش است و احساس خوبی به من میدهد و گاهی کمی از رنگ دور میشوند در صورتی که من باور داشتم اگر قرار بوده دوستان لباس را ببینند و تأثیرگذار هم باشد، و بعدها در عکس و فیلم بدرخشد رنگ بنفش بزرگی را ایفا میکند و بهتر است از این عنصر که رنگ باشد حتما بهرهمند شویم و به این نتیجه رسیدیم که از رنگ فیروزهای و از جنس مخمل که همه آنها نوستالژی بوده با "نقوش اسلیمی" استفاده شود و ای کاش وقت بیشتری داشتیم، چون این کار را با سرعت انجام دادیم ولی به هر حال در این فرصت کوتاه با کمی گپ زدن به این نتیجه رسیدیم که خطوط قرمز را بسیار رعایت کنیم چون برای ما مهم بود که بازتاب خودش را داشته باشد اگر قرار بود زیباترین لباس باشد. واقعیت این است که من ایران را خیلی دوست دارم نه تصمیمی برای زندگی کردن در جای دیگری دارم و نه تصمیمی برای ادامه این کار در کشور دیگری دارم. ترجیح میدهم همه این مسائلی که دارم این کار را در اینجا ادامه دهم و چیزی است که فکر میکنم جامعه من به آن احتیاج دارد و همین مسئله باعث خوشحالی هر طراحی است. لطف و اعتماد "مریلا زارعی" باعث شد که ما به نتیجه نسبتا خوبی برسیم که بازتابهایش کمابیش خیلیخیلی خوب بوده و خوشحالم از اینکه ستاره گونه بر آن فرش قرمز قدم گذاشتند، وقتی که ما میگوییم "فرش قرمز" و وقتی میخواهیم از بازیگر به عنوان "ستاره" نام ببریم، لباس برتن او خیلی مهم است و زمانی که سیمرغ بر شانه ایشان نشست خوب شانس هم با ما یاری کرد و لباس دوم بیشتر دیده شد، ولی من از این حضور تشریفاتی که باید باشد و خاص یک جشنواره است و من آن را خوب میدانم و نباید در آن حال به مسئله ساده به افتادگی فکر کرد. اینجا باید بازیگر به دلیل فیلمی که بازی کرده جایزه بگیرد و بازتاب جهانی آن هم مشخص شود و رفتن روی فرش قرمز این بازتابها دیده میشود و چه بهتر و زیباتر که خانمها بتوانند طوری حاضر شوند که حضورشان با زیباییشناسی تصویری هم باشد به غیر از افتخاراتی که کسب میکنند. چقدر فضای جشنواره حاکم به شکلگیری آن لباس و طرحش شد؟ محدودیت باعث نشد که من به این غالب برسم و مهم برای من این بود که حضور درخشندهای باشد و آن کسی که لباس را میپوشد، احساس خوبی داشته باشد. خانم زارعی روی رنگ نظری دادند یا خیر؟ قطعا، قدم به قدم با من پیش آمدند و ایشان برایم از احساسشان میگفتند و در همان زمان بود که من ایدههای خودم را میزدم. با توجه به اینکه شما با هنرمندان کار کرده بودید، احساس این عزیزان برای شما غریب نبود؟ بله. من متوجه شدم که خانم "زارعی" به لباسهای بلند علاقه خاصی نشان میدهد و یا به یک چیزهایی علاقه بیشتری دارد که من در کار میگنجانم و این اتفاق در یک مشتری عادی هم میافتد به این دلیل که بعد از تحویل لباس، حس اعتماد به نفس و آسایش و آرامش مهمترین چیزی است که باید اتفاق بیفتد. من میپرسم که فرد لباس را برای کجا میخواهد و حضور در چه محیطی خواهد بود. کما اینکه من چندین بار بعد از دوخت فرم لباس ایشان را در فاصلهای دور قرار میدادم به طوری که بیننده زمانی که لباس روی سن میرود را چک کنم که طرحها به صورت لک دیده نمیشود یا با چه حسی دیده میشود و فاصله بیننده تا من را خوب چک کردم و دوربین را مدنظر داشتم، شاید در یک روز چندبار مجبور به تغییر فرمها شوم که به طراحی برسم که نه خیلی پهن و نه خیلی باریک باشد. همیشه از جایگاه مردم هم به لباس نگاه میکنم و به جای سفارش دهنده مینشینم و بعد از درک و حس آن، به جای مردم مینشینم و میگویم من اگر ببینم در جشنواره که خانم "زارعی" به روی صحنه میآید چه چیزی باعث میشود من آن رنگ و سبک و دنبال کنم، وقتی خودم را جای مردم گذاشتم و با توجه به علاقه "زارعی" به رنگ مشکی، من از ایشان خواهش کردم که این لطف را کنند و فیروزهای را بپذیرند. اینجا کمی با هم صحبت کردیم و به "زارعی" گفتم شما خود را از بیرون نمیبینید و اجازه دهید، من به عنوان طراح لباس شما را از بیرون ببینم و خوب اعتماد ایشان باعث شد که مردم بپسندند. پس یک طراح خوب باید روانشناس خوبی باشد؟ قطعا باید روانشناس و جامعه شناس خوبی باشد. چون ممکن بوده من به عنوان یک هنرمند نگاهی لحظهای داشته باشم و نگاه کاملا شخصی باشد و این جا فکر میکنم که طراح باید به کمک فرد آید؟ بله برای همین من به شما گفتم چیدمان پارچهها کافی نیست.
به هر حال طراحی لباس را خیلیها با خیاطی اشتباه میگیرند و این طبیعی است و من خیلی گاردی روی این ماجرا ندارم، تا چنین مسئلهای تفکیک شود، زمان میبرد، واقعیت این است که طراح لباس، خیاط نیست خیاطی بلد است، و این یکی از قوانین قطعی طراحی لباس است و گاهی از من سوال میشود که باید از کجا این کار را شروع و ختم کرد میگویم نمیتوانید بخش تکنیکی را رد کنید و فقط به بعد زیباشناسی توجه کنید، چون بعد زیباشناسی وقتی به تکامل میرسد که شما مطمئن باشید که تخیل شما قدرت اجرایی دارد و این را هیچ چیز خبر بلد بودن تکنیک خیاطی به شما نمیگوید. به هر حال لباس خانم "زارعی" خیلی از روزهای خوب را برای ما تداعی کرد، آیا ایجاد این حس نوستالژی از ابتدا در ذهن شما بود؟ من آدمی هستم که موسیقی ایرانی را هر زمان گوش میدهم مرا به گریه میاندازد، نمیدانم نام آن را میشود تعصب گذاشت یا نه، ولی علاقه بینهایت به کشورم دارم و وقتی میبینم هنرمند یا پزشکی از ایران در یک جای دنیا افتخاری میآفریند، انگار این جایزه را به من دادند و بسیار ذوق زده میشوم و این مسئله برای من مهم است و "ایران" برای من یک مادر با وقار و دوست داشتنی است به عنوان مثال "دریاچه ارومیه " من را به گریه میاندازد این خود یک دردی است که شاید در سن ۲۰ سالگی نمیتوانستم آن را به خوبی درک کنم، الان وقتی اخباری را گوش میدهم و از یک اتفاقی میگوید، منقلب میشوم، و چطور میتوانم از ستارههایی که از فرش قرمز میخواهند بالا میروند، به آنها ستارهوار نگاه نکنم؟ من کاری به سیاستها و هدفگذاریهایی را که یک جشنواره در جهت انتخاب فیلم طی میکند، ندارم، من وظیفه دارم هر آن عزیزی که قرار بوده در نقطهای قرار بگیرد که در جایگاه خودش لباس برازندهای را برتن داشته باشد، تمامی انرژی خود را به کار گیرم و این تعهد روانی من است. حالا آیا اینکه شایسته آن تقدیر باشد یا نه، یک سری داور و منتقد قضاوتگر آن خواهند بود. خانم" ثانی" آیا تا به امروز شوی لباس در ایران و نیز در خارج از کشور گذاشتهاید؟ به صورت شوی لباس زنده با مدل را نداشتهام و ترجیح میدهم این کار را در زمانی انجام دهم که مجوزهای لازم را داشته باشم و در جشنوارهها نیز شرکت نکردهام و همیشه ترجیح دادهام با همین فرم کار خود را ادامه دهم تا به استانداردهای خاص برای حضور درجشنوارهها برسیم و شرایط من را مجاب به حضور در جشنواره کند.
۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۶:۲۲
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]
صفحات پیشنهادی
مریلا زارعی: حاتمیکیا فرمانده نسل ما است
استانها شرق خراسان رضوی مریلا زارعی حاتمیکیا فرمانده نسل ما است مشهد – خبرگزاری مهر مریلا زارعی در پاسخ به سخنان ابراهیم حاتمیکیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر در مشهد گفت آقای حاتمی کیا شما غریب نیستید بلکه برای نسل ما فرمانده اید به گزارش خبرنگار مهر مریلا زارعی در مرسهم مریلا زارعی از جنگ چه بود؟
سهم مریلا زارعی از جنگ چه بود فرهنگ > سینما - سایت 24 نوشت مریلا زارعی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت من دختری هستم که سهمم از جنگ فقط پر کردن قلکهایی بود که مدرسه به ما میداد و نامه ای به یک رزمنده و هیچ کدام از آنها جز این جملهمریلا زارعی بهترین بازیگر زن جشنواره سی و دوم شد
همراه با پرواز سیمرغ امید مریلا زارعی بهترین بازیگر زن جشنواره سی و دوم شد مریلا زارعی بهترین بازیگر زن جشنواره سی و دوم شد به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران مریلا زارعی برای بازی در فیلم شیار 143 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد انتهای پیاشکهای ناتمام مریلا زارعی در نشست «شیار 143» / حاتمیکیا هم آمد
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹ ۳۵ ابراهیم حاتمیکیا در نشست فیلم شیار 143 فیلم سینمایی چ به کارگردانی خودش را به این فیلم تقدیم کرد و مریلا زارعی هم از شدت بغض نتوانست به خوبی به سوالات پاسخ دهد به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در نشست پرسش و پاسخ فیلمگریه مریلا زارعی در نشست خبری فیلم شیار ۱۴۳ /عکس
گریه مریلا زارعی در نشست خبری فیلم شیار ۱۴۳ عکس نشست خبری فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر عصر امروز چهارشنبه در برج میلاد برگزار شد تاریخ انتشار ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱ ۰۴تشکر دختر شهید زینالدین از کارگردان «شیار 143» و مریلا زارعی
فرهنگ و هنر سینمای ایران تشکر دختر شهید زینالدین از کارگردان شیار 143 و مریلا زارعی لیلا زینالدین فرزند شهید زینالدین ضمن تاثیرگذار دانستن فیلم شیار 143 از نرگس آبیار کارگردان و مریلا زارعی بازیگر این فیلم برای ارائه تصویری تاثیرگذار از دفاع مقدس تشکر کرد لیلا زین«چ» را با افتخار به کارگردان «شیار 143» و مریلا زارعی تقدیم میکنم
فرهنگ و هنر سینمای ایران حاتمیکیا در گفتگو با مهر چ را با افتخار به کارگردان شیار 143 و مریلا زارعی تقدیم میکنم ابراهیم حاتمی کیا گفت من امسال با فیلم چ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشتم که اتفاقا بازیگر نقش زن آن مریلا زارعی است اما من با افتخار این فیلم را بتقدیر از نرگس آبیار و مریلا زارعی توسط شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده
تقدیر از نرگس آبیار و مریلا زارعی توسط شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانوادهشورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از نرگس آبیار کارگردان و مریلا زارعی هنرپیشه فیلم شیار 143 تجلیل کرد به گزارش خبرگزاری فارس دکتر کبری خزعلی در ابتدای این مراسم که عصر امروز ش«چ» را به مریلا زارعی و کارگردان «شیار 143» تقدیم میکنم
حاتمیکیا چ را به مریلا زارعی و کارگردان شیار 143 تقدیم میکنم ابراهیم حاتمی کیا گفت من امسال با فیلم چ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارم که اتفاقا بازیگر نقش زن آن مریلا زارعی است اما من با افتخار این فیلم را به مریلا زارعی بازیگر نقش الفت در شیار 143 و نرگس آبیار کارگرشکستن بغض مریلا زارعی و اشک های ناتمامش/ عکس
تاریخ انتشار 16 بهمن 1392 ساعت 21 07 | شماره خبر 1372582219801299171 مریلا زارعی بازیگر نقش الفت در فیلم سینمایی شیار 143 در حالی که اشک در چشمان وی حلقه زده بود با خبرنگاران صحبت کرد او به شدت تحت تأثیر تماشای این فیلم قرار گرفته بود و چندین بار حرف هایش ناتمام ماند 1دعوت از ابراهیم حاتمی کیا و مریلا زارعی در مراسم اختتامیه جشنواره در مشهد
استانها شرق خراسان رضوی طباطبائی خبر داد دعوت از ابراهیم حاتمی کیا و مریلا زارعی در مراسم اختتامیه جشنواره در مشهد مشهد - خبرگزاری مهر معاون هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشهد در 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد که از ابرامریلا زارعی، بابک حمیدیان، هومن سیدی و در اختتامیه جشنواره فیلم فجر
مریلا زارعی بابک حمیدیان هومن سیدی و در اختتامیه جشنواره فیلم فجر فرهنگ > سینما - برندگان سی و دومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر سهشنبه شب در مراسمی در سالن همایشهای برج میلاد معرفی شدند مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلقدردانی مادران شهدا از مریلا زارعی
قدردانی مادران شهدا از مریلا زارعی جمعی از خانوادههای شهدای استان سیستان و بلوچستان طی نامهای از مریلا زارعی برای بازی در فیلم شیار ۱۴۳ با مضمونی درباره مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس و اقدامش پس از دریافت جایزه قدردانی کردند به گزارش تسنیم در بخشی از پیام این مادران بزرگوارروز سوم جشنواره فیلم فجر؛ حاتمی کیا و مریلا زارعی آمدند + تصاویر
روز سوم جشنواره فیلم فجر حاتمی کیا و مریلا زارعی آمدند تصاویرسومین روز جشنواره فیلم فجر 92 آغاز شده است و عوامل فیلم چ ابراهیم حاتمی کیا به کاخ جشنواره آمدند ابراهیم حاتمی کیا مریلا زارعی و برادر شهید چمران چهره های شاخصی هستند که برای اکران این فیلم به برج میلاد رفتهاندسنگ تمام مریلا زارعی بعد از دریافت جایزه؛ تصویر
سنگ تمام مریلا زارعی بعد از دریافت جایزه تصویر برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر با دعوت حاضرا در سالن به ایستادن به مقام مادران شهید ادای احترام کرد به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز مریلا زارعی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن پس از دریافت جایزه اشاشک های ناتمام مریلا زارعی در کاخ جشنواره فیلم فجر + تصاویر
اشک های ناتمام مریلا زارعی در کاخ جشنواره فیلم فجر تصاویردر نشست پرسش و پاسخ فیلم شیار 143 که شب پیش به نمایش درآمد مریلا زارعی که به شدت متاثر بود و اشک میریخت از ابراهیم حاتمیکیا تشکر کرد و گفت الان برای من پیامکی آمد که نوشته بود آقای حاتمی کیا گفتهاند ابراهیمنرگس آبیار : خانم زارعی در تمام طول فیلمبرداری روزه بود/ گریههای بیامان راه صحبت کردن مریلا زارعی را بست
آنچه در نشست خبری شیار ۱۴۳ گذشت نرگس آبیار خانم زارعی در تمام طول فیلمبرداری روزه بود گریههای بیامان راه صحبت کردن مریلا زارعی را بست نرگس آبیار مریلا زارعی در تمام طول فیلمبرداری با وجود شرایط سخت لوکیشنها روزه بود به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر-
گوناگون
پربازدیدترینها