تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره سنتی فعالیت های اقتصادی به پایان رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اردبیل/
دوره سنتی فعالیت های اقتصادی به پایان رسیده است
نماینده مردم شهرستان های اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دوره سنتی فعالیت های اقتصادی به پایان رسیده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ منصور حقیقت پور در جریان بازدید استاندار اردبیل از شهرک تخصصی آب نیر افزود: کارهای اقتصادی باید با رویکرد علمی باشد تا محکوم به شکست نشوند.

وی گفت: عزم مجمع نمایندگان استان در حمایت از بخش خصوصی متمرکز شده و تا زمانی که بخش خصوصی وارد کارنشود مشکل اشتغال در استان رفع نخواهد شد.

حقیقت پور افزود: هدف از ایجاد کارخانه عظیم آب در منطقه رفع معضلات بیکاری بوده و مجموعه تسنیم نوش محلی برای ورود اردبیل به تولید برند حلال است و ما باید بتوانیم سهمی از تولید برند حلال در جامعه داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به احداث کارخانه تولید غذای کودک (بی بی فود) اظهار کرد: امیدواریم گروه آتیه ساوالان به سرمایه گذاری در زمینه غذای کودک و غذایی برای افراد مسن نیز ورود کرده و خط تولید این محصول را راه اندازی کند.


تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن