تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802789894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والیبال موفق ترین ورزش تیمی ایران در جهان ( قسمت پایانی )


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والیبال موفق ترین ورزش تیمی ایران در جهان ( قسمت پایانی ) رشت - ایرنا - والیبال ایران هم اکنون در جرگه بزرگان قرار گرفته و اکثر صاحب نظران و مفسران این رشته پر طرفدار ، ایران را یکی از پدیده های والیبال جهان می دانند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، پیروزی های جالب توجه و درخشان تیم والیبال ایران در لیگ جهانی مقابل صربستان، ایتالیا ، کوبا و آلمان جایگاه والیبال کشورمان را در آسیا و جهان به شکل محسوسی ارتقاء داد و در حال حاضر والیبال دنیا روی ایران حساب می کند .
ˈ مهدی رازقی ˈ یکی از پیشکسوتان والیبال گیلان در این خصوص گفت : موفقیت فعلی والیبال ایران مدیون برنامه ریزی درست، مدیریت مناسب و نقش ارزنده ولاسکو در صدر کادر فنی تیم ملی می باشد .
وی اظهار کرد : انتخاب مربی کاربلدی همچون ˈ ولاسکو ˈ باعث شد تا در والیبال رشد چشمگیری داشته باشیم و من مهمترین عامل موفقیت والیبال ایران را حضور این مربی با دانش می دانم .
وی افزود: ولاسکو جوانگرایی را به دور از حب و بغض در تیم ملی انجام داد و به بازیکنان اعتماد به نفس ، انگیزه لازم و خوبی داد و همچنین همه بازیکنان با تمام وجود خود در رقابت ها حضور یافته و از جان مایه گذاشتند ، چون آنها این احساس خطر را نیز می کردند که اگر لغزشی داشته باشند تعویض خواهند شد .
وی خاطرنشان کرد : البته مسابقات جهانی و درخشش خیره کننده تیم ملی والیبال ایران در آن رقابت ها به اتمام رسیده و هم اکنون باید به فکر آینده و بازی های آسیایی باشیم ، ضمن اینکه تمرینات تیم ملی والیبال باید ادامه داشته باشد تا والیبالیست های شایسته کشورمان از شرایط آرمانی خود فاصله نگیرند .
رازقی افزود : چند سال پیش باشگاه داماش در والیبال استان سرمایه گذاری خوبی انجام داد که این امر باعث شد جوانان با شوق و اشتیاق تمرین کنند تا بتوانند جذب این باشگاه شوند اما پس از آن هیچ باشگاه دیگری در زمینه والیبال استان سرمایه گذاری نکرد .
ˈ مسعود زارع ˈ کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز در باره موفقیت های تیم ملی والیبال ایران گفت : برای تداوم موفقیت در والیبال باید به شهرستان ها بیشتر بها بدهیم .
وی با بیان اینکه نتایج درخشان حال حاضر والیبال نتیجه برنامه ریزی ، مدیریت و زحمات گذشتگان است ، افزود : در والیبال کشورمان استعدادهای بی شماری وجود دارند که می توانند در مقابل قدرت های اول والیبال دنیا بدرخشند و نام کشورمان را پرآوازه کنند ، ضمن اینکه نقش آقای ولاسکو در هدایت و چیدمان بازیکنان درون زمین بسیار مهم و تعیین کننده بود .
وی خاطرنشان کرد : برای اینکه موفقیت های والیبال ما تداوم داشته باشد ، باید به شهرستان ها بیشتر بها بدهیم و روی شهرستان ها برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنیم ، چون اکثر شهرستان ها از لحاظ مالی ضعیف هستند و فدراسیون باید یک پوئن هایی را برای شهرستان ها قایل شود تا آنان بتوانند به کار خود با جدیت ادامه دهند و والیبالیست های خوبی را به ایران معرفی کنند ، به طور مثال فدراسیون می تواند مربیان خوبی را به شهرستان ها روانه کند تا والیبالیست ها را مورد شناسایی و آموزش قرار دهند .
زارع که در تیم های ملی جوانان و امیدهای ایران حضور داشته ، در همین ارتباط اظهار کرد : خوشبختانه هم اکنون فراتر از والیبال آسیا هستیم و در سطح جهان مطرحیم و باید با برنامه ریزی های اصولی ، این روند را حفظ کنیم .
وی ادامه داد : البته موفقیت کنونی والیبال در ایران به زحمات سالیان گذشته برمی گردد که کانون های والیبال در ایران راه اندازی شده و ˈ ایوان بوگانیکوفˈ تیم های پایه ما را دراختیار داشت .
وی گفت : این مربی کاربلد و بادانش ، فاکتور قد را در نظر گرفته بود و ما نیز در شهرستان ها و در کانون های والیبال روی همین فاکتور کار کردیم و زمانی که در والیبال ایران ، بلندی قد ملاک قرار گرفت ، رو به جلو حرکت کرد و آقای بوگانیکوف اظهار کرده بود که شما روی قد ضعیف هستید و ما نیز بهترین ها را از لحاظ قد انتخاب و غربال کردیم و توانستیم والیبالیست های خوبی را به جامعه معرفی کنیم .
وی در ادامه بیان کرد : البته این امر در کانون های والیبال اتفاق افتاد و من نیز یکی از مربیان این کانون ها در رشت بودم و خوشبختانه کانون ما در آن زمان یکی از برترین های ایران شد .
ˈمسعود زارع ˈ اضافه کرد : پس از آن نیز مربیان خوبی وارد والیبال شدند تا اینکه ˈ ولاسکو ˈ سکان هدایت والیبال ایران را در دست گرفت که این مربی علاوه بر تجربه خوب مربیگری ، یک روانشناس بسیار عالی نیز است که این امر به والیبالیست های ما کمک شایانی می کند چون ولاسکو بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به خوبی آماده می نماید .
وی بیان داشت : کار برای تیم های نونهالان ، نوجوانان و جوانان بسیار حساس و مهم است و باید از مربی هایی در این رده ها استفاده شود که کارنامه خوبی و کارآیی خوبی داشته باشند .
این پیشکسوت والیبال گیلان یادآور شد : باید شرایطی ایجاد شود که مربیان مستعد را جذب و آنها را به بدنه والیبال استان گیلان وصل کنند تا بتوانند کارایی خود را به خصوص در رده های پایه نشان دهند . ک/4
/604/7285
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن