تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812902566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون شکنی در هتل کار دست مهاجم آرسنال داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > ورزش جهان
قانون شکنی در هتل کار دست مهاجم آرسنال داد
"اولیویه ژیرو" به دلیل اینکه از یک مدل دعوت به عمل آورد تا در هتل محل اقامت تیم فوتبال آرسنال حضور پیدا کند از سوی باشگاه تنبیه انضباطی خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، مهاجم فرانسوی آرسنال در تاریخ دوم فوریه و پیش از بازی آرسنال با کریستال پالاس که به برتری 2 بر صفر توپچی‎ها انجامید، یک مدل را به هتل فورسیزنز که محل اقامت تیم آرسنال بود دعوت کرد که تصویری از این دو بر روی روزنامه سان منتشر شده است. "اولیویه ژیرو" پس از آن از همسرش و همین طور سرمربی آرسنال عذرخواهی کرد. سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: این یک موضوع داخلی است و نمی‎خواهم در مورد این موضوع خصوصی، اظهار نظر عمومی کنم. ژیرو از طریق توییتر  از همسرش که ژوئن گذشته صاحب یک پسر به نام "پل" از وی شد، عذرخواهی کرد. مهاجم آرسنال گفت: از همسرم، خانواده، دوستان، مربی تیم، هم‎تیمی‎ها و تماشاگران آرسنال عذرخواهی می‎کنم. اکنون باید مبارزه کنم تا خانواده و باشگاهم مرا ببخشند. هیچ چیز دیگر در این لحظه اهمیت ندارد. باشگاه در ابتدا در نظر داشت 230 هزار پوند این مهاجم را جریمه کند اما پس از اینکه وکلای وی با روزنامه سان نامه‎نگاری کردند که رابطه ای بین این دو صورت نگرفته، از تصمیم خود کمی عقب نشینی کرده است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن