تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاس بهترین فرصت فرار از بحران را مقابل ایران جوان بوشهر از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پاس بهترین فرصت فرار از بحران را مقابل ایران جوان بوشهر از دست داد همدان- ایرنا- کارشناس فوتبال و عضو کانون مربیان فوتبال کشور گفت: تیم پاس همدان بهترین فرصت فرار از بحران و قعرنشینی در جدول لیگ یک را با تساوی مقابل ایران جوان بوشهر از دست داد.


ˈهادی گل محمدیˈ روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: تساوی امروز تیم پاس مقابل ایران جوان بوشهر طوری رقم خورد که پاسی ها در نیمه دوم به مراتب بهتر از میهمان خود بازی کردند اما در دقایق وقت اضافه با کم تجربگی موفق به حفظ نتیجه پیروزی در این مسابقه نشدند.
وی بیان داشت: تساوی هر دو تیم در این بازی بیشتر به سود ایران جوان بوشهر رقم خورد چرا که این تیم در واپسین ثانیه های بازی از شکست گریخت تا همچنان در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بماند اما تیم پاس که می توانست از این پیروزی برای سروسامان بخشیدن به شرایط بحرانی خود استفاده کند، سه امتیاز مهم دیگر را از دست داد.
گل محمدی افزود: پاسی ها پس از به ثمر رساندن گل برتری نتوانستند در حفظ توپ و میدان موفق عمل کنند تا تیم مدعی ایران جوان بوشهر شکست را با تساوی عوض کند و اجازه ندهد شرایط به سود پاس که در نیمه دوم خیلی خوب ظاهر شد، رقم بخورد.
این کارشناس فوتبال در ادامه با انتقاد از بومی زدایی باشگاه پاس همدان گفت: کنار گذاشتن نیروهای بومی نظیر فرج الله یثربی سرپرست و بابک صمدیان مربی همدانی از این تیم به ضرر باشگاه تمام شد چرا که هواداران، اصحاب رسانه و سایر اهالی فوتبال نسبت به این تشکیلات شکل گرفته بدبین شدند.
وی ابراز امیدواری کرد؛ تیم پاس در دیدارهای باقی مانده بهتر عمل کند تا شاهد سقوط این تیم به لیگ دسته دو کشور نباشیم.
دیدار تیم های پاس همدان و ایران جوان بوشهر از هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز یکشنبه به تساوی یک بر یک انجامید.
7520/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن