تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط تیم پاس در لیگ یک نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرایط تیم پاس در لیگ یک نگران کننده است همدان- ایرنا- پیشکسوت فوتبال همدان گفت: شرایط تیم پاس همدان در لیگ دسته یک فوتبال کشور نگران کننده است و دست اندرکاران این تیم برای حفظ آبروی فوتبال همدان باید در این بازی های باقی مانده تلاش کنند.


ˈمحمدجواد سبزواریˈ روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: پاس هم اکنون در جمع گزینه های سقوط به لیگ دسته دو کشور قرار گرفته است که در تاریخ فوتبال این باشگاه سابقه نداشته و اکنون تا فرصت هست باید اجازه ندهند این احتمال سقوط به یقین تبدیل شود.
وی اظهار داشت: استاندار همدان که از بانیان انتقال پاس به این شهر بوده، اکنون در بالاترین جایگاه تصمیم گیری باشگاه باید راهکارهای لازم در جهت حفظ تیم در لیگ دسته یک کشور را اتخاذ کند تا مبادا آبروی چندین ساله فوتبال همدان با سقوط این تیم به حراج برود.
سبزواری تصریح کرد: البته استاندار همدان به اوضاع نابسامان این تیم به طور کامل واقف است اما مطالبه اصلی جامعه فوتبال همدان نیز ماندگاری پاس در عرصه لیگ یک است.
وی خاطرنشان کرد: فاصله امتیاز پاس با سایر تیم ها زیاد نیست و می توان در این چند بازی باقی مانده در راستای بقای تیم در لیگ یک تلاش کرد که لازمه آن همت بازیکنان و کادر فنی در کسب نتایج مطلوب است.
تیم پاس همدان هم اکنون با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم جدول سیزده تیمی لیگ دسته یک فوتبال کشور از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست.
7520/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن