تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803188669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویترز: سفر مدیران شرکتهای نفتی اروپا به ایران/ ارسال علائم خوش‌بینی ازسوی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رویترز: سفر مدیران شرکتهای نفتی اروپا به ایران/ ارسال علائم خوش‌بینی ازسوی تهران

رویترز: سفر مدیران شرکتهای نفتی اروپا به ایران/ ارسال علائم خوش‌بینی ازسوی تهران
رویترز در گزارشی از صف کشیدن شرکت‌های بزرگ اروپایی برای آغاز مجدد همکاری با ایران و سفر مدیران شرکت‌هایی مانند توتال فرانسه،‌انی و ساراس ایتالیا به این کشور در هفته‌های گذشته خبر داد و نوشت، ایرانی‌ها علائم خوش‌بینی ارسال می‌کنند و معتقدند درها برای احیای معاملات نفتی با اروپا تا آخر سال جاری باز خواهد شد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از رویترز، شرکت‌های بزرگ اروپایی خریدار نفت برای دیدار با مقامات ایران صف کشیده‌اند و با پیش بینی لغو کامل تحریم های غرب، تلاش می‌کنند برای آغاز دوباره همکاری با تهران از یکدیگر پیشی بگیرند.

اگرچه آمریکا و هم‌پیمانان غربی آن تلاش می‌کنند تا خط پابرجا ماندن تحریم‌ها را دنبال کنند، اما به گفته منابع آگاه، مدیران شرکت نفتی اروپایی که در میان آنها شرکت‌های توتال فرانسه و انی و ساراس ایتالیا به چشم می خورند در هفته های اخیر برای مذاکره با شرکت ملی نفت ایران به تهران سفر کرده‌اند.

منابعی که مستقیما در جریان این مذاکرات قرار دارند، گفته‌اند، تهران مطمئن است که آب شدن یخ روابط با غرب، درها را برای احیای معاملات نفتی با اروپا تا اواخر امسال باز خواهد کرد.

یک مقام ارشد نفتی ایران گفت: همه در حال آماده شدن برای مذاکرات جدی با ایران در مدت مانده تا لغو تحریم ها هستند. ما در گذشته منافع بسیاری از همکاری با مشتریان قدیمی خود در اروپا داشتیم.

به نوشته رویترز شرکت های غربی همگی ارتباط با ایران را اقدام اولیه می دانند و تاکید می کنند که هیچ اقدامی که ناقض تحریم های فعلی باشد انجام نخواهند داد.

پائولو اسکارونی مدیر اجرایی شرکت انی ایتالیا روز پنجشنبه در داووس به خبرنگاران گفت: بهترین راه برای بازگشت شرکت هایی همانند ما به ایران این است که از تحریم ها پیروی کنیم و به دو طرف برای رسیدن به توافقی که یک روز منجر به برداشته شدن تحریم ها شود، فشار آوریم.

سخنگوی شرکت ایتالیایی انی گفت: مقامات این شرکت اخیرا به منظور گفت و گو در مورد تجدید تجارت نفت با ایران، به تهران سفر نکرده اند.

یک مدیر ارشد یک شرکت نفتی اروپایی پس از بازگشت از تهران گفت: ایرانی ها مشتاق به صادرات نفت هستند و معتقدند که احتمالا این امر تا پایان سال امکان پذیر خواهد بود، مشروط بر اینکه تحریم ها برداشته شود.

به گفته یک منبع آگاه، یک گروه از شرکت ایتالیایی ساراس در ماه دسامبر به دعوت شرکت ملی نفت ایران به تهران سفر کرده اند.

سخنگوی شرکت ساراس از اظهارنظر در این مورد خودداری کرد و سخنگوی شرکت توتال نیز ضمن خودداری از صحبت در این باره، تنها اعلام کرد که این شرکت به تحریم‌ها پایبند است.

به گزارش فارس، یک منبع صنعتی که اخیرا به تهران سفر کرده است، گفت: ایرانی ها خوش بین هستند و فکر می کنند که کارها می تواند سریع تر پیش‌رود، اما این افکار خوش بینانه از سوی آنهاست. آنها طوری رفتار می کنند که انگار فروش مجدد نفت به ما، ظرف چند روز یا چند هفته حل می‌شود.

ایران در نظر دارد، تا نشستی با مشتریان اروپایی خود در استانبول و لندن در هفته‌های آتی برگزار کند.

یک منبع صنعتی که به این نشست دعوت شده است، گفت: من شک دارم که این اقدامات به اقدامی واقعی ختم شود. ایرانی ها فقط می خواهند سیگنال های خوش بینانه ارسال کنند و تلاش کنند تا مشتریان اتی خود را حفظ کنند.

یک مدیر ارشد یک شرکت نفتی اروپایی گفت: ایرانی ها دارند موقعیت را می سنجند که اقدامی نرمال است. ما هنوز نمی توانیم یک قطره نفت از ایران وارد کنیم اما نشان دادن تمایل برای حفظ همکاری ها ضرری ندارد.



1392/11/4





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن