تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820732171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض آ اس‌رم به محروميت تماشاگرانش


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اعتراض آ اس‌رم به محروميت تماشاگرانش
کميته المپيک ايتاليا اعلام کرد باشگاه آ اس رم از عالي ترين دادگاه ورزشي اين کشور خواست ممنوعيت دو جلسه اي حضور تماشاگران در سکوهاي جنوبي و شمالي ورزشگاه خانگي اين تيم را لغو کند.

  فدراسيون فوتبال ايتاليا دو هفته قبل در پي متهم شدن هواداران رم به سردادن شعارهايي عليه اهالي شهر ناپل، با استناد به قوانين سختگيرانه «ضد تبعيض» اين محروميت را اعمال کرد.

باشگاه آ اس رم به اين تصميم اعتراض کرد اما پس از آنکه اين اعتراض روز جمعه رد شد، اين باشگاه در بيانيه اي از نحوه اعمال قوانين انتقاد کرد.

در بيانيه اين باشگاه آمده است: «ما از تصميم دادگاه بسيار ناراحتيم. ما دلايل محکمي به دادگاه عرضه کرديم اما دادگاه آنها را رد کرد.»

رم با 9 امتياز اختلاف نسبت به تيم صدرنشين يوونتوس و يک بازي کمتر در رده دوم جدول سري آ ايتاليا قرار دارد و امشب در اين رقابت ها ميزبان سمپدوريا خواهد بود. اين باشگاه در درخواست خود به دادگاه عدالت ورزشي ايتاليا خواسته است محروميت حضور تماشاگران به سرعت لغو شود يا به طور متناسب کاهش يابد.

اين تيم در ديدار برابر سمپدوريا، فرانچسکو توتي کاپيتان خود را نيز به سبب آسيب ديدگي عضلاني که در شکست 3-0 اين تيم برابر ناپولي در جام حذفي رخ داد در اختيار نخواهد داشت.

يکشنبه 1392/11/27 21:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن