تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته بین المللی المپیک محرومیت هند را لغو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیته بین المللی المپیک محرومیت هند را لغو کرد تهران - ایرنا - کمیته بین المللی المپیک (IOC) محرومیت هند را پس از برگزاری انتخابات کمیته المپیک این کشور لغو کرد.


به گزارش وال استریت ژورنال، کمیته المپیک هند به دلیل رعایت نکردن منشور المپیک و اتهام فساد در این نهاد، از دسامبر 2012 محروم شده بود.
به همین دلیل ورزشکاران هند مجبور شدند با پرچم کمیته بین المللی المپیک در بازی های المپیک زمستانی 2014 سوچی شرکت کنند، اما اکنون با لغو این محرومیت برای اولین بار پرچم یک کشور در حین برگزاری بازی های المپیک برافراشته می شود.
مارک آدامز سخنگوی IOC در این باره گفت: به زودی در مراسمی نمادین پرچم هند در المپیک پارک سوچی برافراشته خواهد شد.
کمیته ملی المپیک هند با 190 عضو بزرگترین کمیته IOC به شمار می رود که انتخابات آن چند روز پیش با حضور 166 عضو برگزار شد و سیری راماشاندرین رییس فدراسیون بین المللی اسکواش به عنوان رییس این کمیته انتخاب گردید.
IOC پیش از این کمیته های المپیک دو کشور غنا و کویت را نیز به دلیل دخالت دولت در امور مربوط به این کمیته ها محروم کرده بود اما محرومیت غنا در اواخر سال 2011 و محرومیت کویت درست پیش از آغاز المپیک 2012 لندن لغو شد.
ورزشی(6)**9126**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن