تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812904213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیر سابق قطر شیطان بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نویسنده فرانسوی:
امیر سابق قطر شیطان بزرگ است خبرگزاری رسا ـ یکی از نویسندگان و شاعران فرانسوی با انتقاد از حمد بن خلیفه آل‎ثانی گفت: امیر سابق قطر شیطان و خیانت بزرگ است.




به گزارش خبرگزاری رسا، ادریانو اوانجیلیست از نویسندگان و شاعران فرانسه امروز در شبکه‎های اجتماعی اینترنت، حمد بن خلیفه آل‎ثانی امیر سابق قطر را شیطان بزرگ خواند و گفت: امیر قطر برای دستگاه‎های جاسوسی آمریکا همانند سی آی ای فعالیت‎های بسیاری انجام داده است.
وی افزود: حمد بن خلیفه آل‎ثانی یکی از بزرگ‎ترین خیانت‎کاران زمین است. این امیر قطری به همه کشوری‎های عربی و جهان اسلام خیانت کرده است.
این نویسنده و شاعر فرانسوی عنوان کرد: امیر قطر به زودی ثمره این همه خیانت‎های خود را خواهد دید.
وی با اشاره به بحران‎های کشورهای منطقه خاطرنشان ساخت: قطر در پشت پرده بحران بسیار از کشورهای خاورمیانه همانند لیبی و سوریه نقش اساسی و اصلی را ایفا می‎کند.
این نویسنده فرانسوی، حمد بن خلیفه آل‎ثانی را دوست رژیم اسرائیل دانست و بیان داشت: امیر سابق قطر سفرهای محرمانه و مخفیانه بسیاری به سرزمین‎های اشغالی داشته است.
وی شبکه تلویزیونی الجزیره را دروغ‎گو خواند و گفت: شبکه تلویزیونی الجزیره که موسس اصلی آن حمد بن خلیفه آل‎ثانی است در راستای اهداف رژیم اسرائیل حرکت می‎کند. این شبکه همه واقعیت‎های موجود سوریه را برعکس نشان می‎دهد.
اواانجیلیست، با اشاره به جنایت‎های امیر سابق قطر اظهار داشت: دست‎های حمد بن خلیفه آل‎ثانی به خون مردم مظلوم و بی‎گناه سوریه آلوده است. این امیر در همه زمینه‎ها اعم از مالی و تسلیحاتی به کمک تروریست‎های منطقه علیه سوریه می‎پردازد./994/ب902/د


۱۳۹۲/۱۱/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن