تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802891882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست انزوای ایران شکست خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی : سیاست انزوای ایران شکست خورده است تهران- ایرنا- دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی، گفت: حضور 30 تن از روسای مجالس کشورهای اسلامی در این اجلاس نشان می دهد که سیاست های انزوای ایران شکست خورده است.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی محمد نبی حبیبی در پایان جلسه شورای مرکزی این حزب افزود: فرصت خوبی است که دیپلماسی پارلمانی جمهوری اسلامی به کمک دیپلماسی رسمی کشور بیاید و یک روشنگری خوب در قبال جنایات ابرقدرتها در جهان اسلام صورت گیرد.
وی ادامه داد: حضور 30 رئیس مجلس کشورهای اسلامی و نمایندگان 52 کشور اسلامی در تهران نشان می دهد که سیاست انزوای ایران شکست خورده است و انشاءالله این نشست راه حلی برای مشکل تروریسم در دنیای اسلام پیدا کند.

**دقت حقوقی و فنی در توافق ژنو انجام گیرد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اظهار داشت: کاستی های توافق نامه باید در مذاکرات وین جبران شود.
بعد از قرارداد الجزایر، توافقنامه ژنو مهمترین مسئله در تعیین مناسبات جمهوری اسلامی ایران با غرب و بویژه آمریکا است. اگر دقت های حقوقی، فنی، مالی و محاسباتی دقیق در آن صورت نگیرد، آسیب خواهیم دید.
وی با اشاره به فراخوان رئیس جمهور برای نقد توافق ژنو اظهار داشت: تفسیرهای نادرست آمریکا از توافقنامه نشان می دهد که در نگارش متن، دقت های حقوقی لازم صورت نگرفته و اگر قرار باشد از یک متن واحد چند برداشت متفاوت باشد، معلوم است که توافق کاملی نشده است.
حبیبی افزود: تیم مذاکره کننده ده ها تصمیم در مورد مسائل فنی تأسیسات هسته ای و نیز مسائل مربوط به مناسبات مالی ایران با غرب گرفته است در حالی که از نتیجه حاصله به نظر می رسد در موضوع دانش کارشناسی و نیز اطلاعات بهنگام، نواقصی وجود داشته است.
وی به تیم مذاکره کننده گفت: اگر تفسیرهای نادرست آمریکا همچنان ادامه داشته باشد ملت ایران همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن موضع خود را شفاف بیان کردند، توافقنامه را باطل اعلام خواهند کرد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: باید دقیق ارزیابی کرد که چه داده ایم و چه گرفته ایم؛ تا اینجای عمل به توافق به نظر می رسد داده های ما بیشتر از ستاده ها بوده است.
حبیبی تاکید کرد: هزینه های تعلیق باید از سوی نهادهای نظارتی محاسبه شود و در مذاکرات به عنوان اصلی ترین مطالبه جمهوری اسلامی مطرح شود؛ ما نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شویم؛ نباید اجازه دهیم آمریکایی ها که در تهدید و تحریم به مقاصد خود نرسیدند، نیات شوم خود را در مذاکرات عملی کنند و به اهداف خود تحت پوشش گفت و گو برسند.
وی با اشاره به پیامهای روشن حضور بی سابقه و میلیونی مردم در راهپیمایی حماسی 22 بهمن تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در هزاران شهر و روستای کشور در سالروز پیروزی انقلاب اوج خلق حماسه سیاسی بود؛ اولین پیام مردم این بود که به انقلاب، امام و رهبری وفادارند و تا پای جان حاضر به فداکاری هستند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: دومین پیام مردم این بود که مانند گذشته آمریکا را دشمن اصلی انقلاب می دانند و برای مبارزه با آمریکا از هیچ فداکاری و ایثار دریغ ندارند؛ سومین پیام مردم این بود که به شعار ملی انرژی هسته ای حق مسلم ماست ایمان دارند و تحت هیچ شرایطی ازاین حق صرف نظر نمی کنند.
حبیبی اضافه کرد: لذا کسانی که به دنبال سازش و انفعال در برابر دشمن هستند باید از این راه برگردند و از تیم مذاکره کننده هم چنین انتظاری را نداشته باشند.
وی با اشاره به مذاکرات وین گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی باید در این دور از مذاکرات به نمایندگی از ملت و حضور میلیونی آنها در راهپیمایی 22 بهمن با قدرت هر چه بیشتر در برابر 1+5 ظاهر شوند و اگر آنها به زیاده خواهیهای خود اصرار دارند عطای مذاکره را به لقای آن ببخشند و اگر غفلتی انجام شده جبران کنند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: آمریکایی ها باید بدانند که نفرت مردم (از آنان) نه تنها کم نشده است بلکه بیشتر هم شده است.

**هرگونه توافق در ژنو به معنی پایان خونریزی در سوریه نیست
حبیبی با اشاره به نشست ژنو و اظهارات اخضر ابراهیمی و بن بست های موجود در مذاکرات حل بحران سوریه نیز اظهار داشت: طرح آمریکا در مذاکرات ژنو یک طرح شکست خورده است.
دبیر کل حزب موتلفه خاطر نشان کرد: آنها کسانی را در ژنو گردهم آوردند که گروههای تروریستی در سوریه را نمایندگی نمی کنند؛ لذا هر گونه توافق در ژنو منجر به پایان خونریزی در سوریه نمی شود.
حبیبی ادامه داد: راه حل بحران سوریه اول، توقف ارسال سلاح برای تروریستهای سوریه، دوم، آتش بس و سوم گفت و گو است.
وی افزود: از طرفی پافشاری معارضین بر مواضع خود و عدم اتفاق نظر آنان امکان دستیابی به توافقات را غیرممکن می کند. اینها که در ژنو آمده اند بخش سیاسی معارضین هستند. بخش نظامی آنها که مولد تروریسم در سوریه و منطقه هستند به پای میز مذاکرات نیامده اند.

**انتقاد از رفتار آمریکا، اسراییل و انگلیس
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد حمایت صریح وزارت خارجه آمریکا از کروبی و موسوی اظهار داشت: از آغاز فتنه 88 تا کنون آمریکا، اسرائیل و انگلیس بارها از سران فتنه دفاع کرده اند و هیچ کتمان هم نکرده اند.
حبیبی ادامه داد: اینها که دنبال رفع حصر در داخل هستند و برخی از آنها افراد موجهی هم هستند باید به این سئوال پاسخ بدهند که رفع حصر کسانی که بی پرده پوشی، مورد حمایت دشمنان اسلام هستند چه معنا دارد.

**تاخیر در اجرای هدفمندی برای اقتصاد کشور آسیب است
وی در باره نظر شورای نگهبان در ایرادی که به تبصره 21 در خصوص هدفمندی یارانه ها گرفته، گفت: دولت و مجلس باید عزم خود را جزم کنند و قانون هدفمندی یارانه ها و نیز برنامه پنج ساله در خصوص واقعی کردن قیمت انرژی در داخل را اجرا کنند؛ هر گونه تأخیر در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برای اقتصاد کشور آسیب و آفت دارد.

**جوانان در مسیر پیام رهبر معظم انقلاب عمل خواهند کرد
حبیبی در پایان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان انقلابی گفت: تصریح رهبری به ضرورت آمادگی افسران جوان جنگ نرم برای مقابله با دسیسه های دشمن و نیز سه رهنمود ایشان برای کار تشکیلاتی آنها، بیانگر ضرورت اهتمام به انسجام، هوشیاری و رفتار بهنگام دغدغه مندان آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: جوانان حزب موتلفه اسلامی بر روی پیام ایشان مداقه خواهند کرد و در مسیر عمل به آن خواهند کوشید.
سیام**7261 *1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن